Как да се храним правилно!

Добавена на 07 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако попитате повечето бодибилдъри какво означава да се хранят „чисто“, те най – вероятно ще ви кажат, че в такъв период избягват всякаква нездравословна „джънк“ храна.

Ако се разровите допълнително, ще разберете, че това се свежда най – вече до отстраняване на захарите и мазнините. Основната храна стават пилешките гърди без кожа и кости, зеленчуците и може би варените картофи без допълнителни подправки. Добавете няколко протеинови шейка и дневното меню е готово.
Прочети цялата статия >

Как да се предпазим от разпадането на протеина?

Добавена на 06 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Представете си за момент, че има начин да спрете протеинното разграждане и превръщането на мускулите в гориво. Тогава мигновено ще минете в състояние на постоянен растеж и от всяко повторение ще качвате чиста мускулна маса.

Не е лесно, но с правилна тренировка, почивка и хранене такова антикатаболно състояние е възможно. За това ще ви помогнат и следните суплементи:
Прочети цялата статия >

Магията на Карнитина!

Добавена на 30 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
В BodyTime.BG отдавна препоръчваме карнитина като добавка за подпомагане изгарянето на мазнините, както и за стимулиране на нивата на азотен оксид. Последните проучвания от Великобритания показват, че той може да ви помогне да генерирате повече енергия по време на кардио и силови тренировки, ако го приемате правилно.
Прочети цялата статия >

Колко са полезни бобовите растения + лесна рецепта!

Добавена на 27 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Бобовите растения

Бобовите растения са често пренебрегвани от билдерите, но са отличен източник на хранителни влакна, с които държите в нормата или сваляте нивото на холестерола в кръвта.

Те имат и друг плюс – отличен източник са на витамин В. Влакната, които те съдържат, забавят усвояването на въглехидратите, което значи, че така се чувствате по-дълго време заситени.
Прочети цялата статия >

Полезно ли е гладуването когато сме болни?

Добавена на 21 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар

Човешкият организъм е като машина. За да работи, има нужда от енергия. Храната е неговото гориво. Когато човек е болен, повишената температура увеличава необходимостта от енергия с около 10% на всеки градус отгоре. Ако прескачате хранения или ако поемате по-малко храна, организмът ви ще си наваксва “липсващото гориво” от запасите мазнини. Лошото на този наваксващ процес е, че води до образуване на специфични шкарто-субстанции - кетонни тела.
Прочети цялата статия >

Важно допълнение за корем!

Добавена на 17 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Долни коси коремни мускули.

Те са най-пренебрегваните главно заради страха, че многото маса ще разшири линията на кръста. Донякъде има причина за това и хората с широка талия трябва да внимават, но това не трябва да става фобия. Класически пример за тренировката им са навежданията настрани. Повечето трениращи трябва да използват само леки дъмбели или да ги изпълняват изобщо без тежест с 20-50 повторения. само хора с много тънък кръст и слабо развита коремна преса трябва да използват по-тежки дълбеми и серии с по 10-20 повторения. Навежданията могат да се изпълняват и само на една страна с макара.
Прочети цялата статия >

Колко повторения да правим в една серия?

Добавена на 16 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Един спор разтърсва света на бодибилдинга от години. Той се превърна във философски сблъсък на титаните. Качеството срещу количеството, революционното срещу изпитаното старо, новото срещу легендата. Коравият Майк Менцер срещу шампиона на шампионите Арнолд Шварценегер. В основата е heavy-duty системата на Майк Менцер срещу широко приетата практика на Арнолд. Двамата застанаха един срещу друг и на Олимпия ’80 едва не се сбиха. Арнолд спечели най-оспорваната си титла, а Майк остана пети. Двамата отдавна не се състезават, но спорът се води и до днес.
Прочети цялата статия >