Заместители на захарта! част 2

Добавена на 18 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
Наистина е трудно на учените да сложат всички подсладители под един знаменател и да ги нарекат вредни или полезни, тъй като те са станали неизменна част от живота ни. Те наистина присъстват в огромна част от използваните във всекидневието храни и продукти. Нека разгледаме 5-те заместителя на захарта, които намират най-широка употреба днес.
Прочети цялата статия >

Заместители на захарта! част 1

Добавена на 17 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
Днешно време хората масово разчитат на изкуствени овкусители, при спортуващите фитнес най-често се използват за подсладяване на шейкове или други храни, без да се увеличава калорийният прием.

Преимуществата им пред захарта са очевидни (почти нулеви калорийни стойности), но дали това е всичко?

Чистата захар има 4 калории в 1 грам. Кой не би искал заместител, който има страхотен вкус и 0 калории?
Прочети цялата статия >

Как да преборим апетита за лоша храна?

Добавена на 11 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
Вероятно една от най-големите пречки по нашия път към перфектното тяло е нашата неспособност да елиминираме апетита към нездравословната храна. Но какво би станало, ако сме имали различен поглед в миналото? Би ли ни помогнало това да премахнем този глад за нездравословна храна?

Психологията, която се крие зад това, е доста завладяваща. Само трябва да се сетим как сме били награждавани със сладолед или други вредни сладкиши като деца. Усещате ли накъде бием?
Прочети цялата статия >

Важносста на ензими те и кой за какво служи! част 2

Добавена на 10 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
• Протеази (пепсин и трипсин)

Rнзими, които разграждат белтъчините. Пепсинът разгражда белтъчините до по-прости пептиди, а трипсинът разгражда последните до аминокиселини. Те са основни протеолитични ензими в човешкия организъм.

• Целулаза

Eнзим, катализиращ разграждането на целулозата, т.е. несмилаемите влакнини, съдържащи се в храната.
Прочети цялата статия >

Добър, лош и пристрастяващ ефект!

Добавена на 04 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
Кофеинът се среща в много от най-разпространените храни и напитки, но най-вече в какаото, кафето, чая, колата и енергийните напитки.

Кофеиновото потребление във Великобритания е нараснало до средно ниво 300 милиграма на ден, най-вече под формата на топли напитки.
Прочети цялата статия >

Важността на езнимите и кой за какво служи! част 1

Добавена на 03 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
Стара поговорка гласи, че тялото на един човек всъщност е отражение на онова, с което той се храни. В контекста на спорта и спортното хранене, нека разширим тази дефиниция – важно е не само с какво се храним, но и каква част от приетата храна се усвоява от организма. Това до голяма степен оказва влияние върху ефективността на хранителния режим като цяло, а с това и върху процесите на мускулен растеж и възстановяване.
Прочети цялата статия >

Добавки за големи тежести!

Добавена на 28 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
За да вдигате големи тежести се нуждаете от определени хранителни добавки, които да подпомогнат това начинание и да обезпечат вдигането на големи тежести!

Прибавянето на точните добавки към хранителния режим, неминуемо ще доведе до по-добри резултати. Ето и най-ключовите помощници в битката с големите килограми.
Прочети цялата статия >