Релеф, релеф и пак релеф!

Добавена на 25 Април, Категория: Статии, Напиши коментар

Ако искате да постигнете желания релефен вид за кратко време, следващият нисковъглехидратен план от 7 стъпки е точно за вас.

Търсенето на релефа започва с три прости правила: намалете леко приема на мазнини, орежете въглехидратите и увеличете консумацията на протеин.

Да избягвате мазнините изобщо е глупост – избягвайте пържените храни, олиото и маргарина. Ориентирайте се към чисти протеинови източници – белтъци, пилешки гърди без кожа, протеин на прах, телешко филе.
Прочети цялата статия >

Интересна комбинация за повече енергия и горене на мазнини!

Добавена на 22 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Коензим Q10

Коензим Q10, повишава производството на енергия в тялото, което ви зарежда за през деня и по време на тренировките. Едно изследване в Университета на Осака (Япония) установява, че субектите, които консумират по 300 милиграма коензим Q10 на ден в продължение на 8 дни, изпитват по - малко умора по време на упражнения и се възстановяват по- бързо между тренировките.
Прочети цялата статия >

Чай за намаляване на стреса!

Добавена на 21 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Намалете нивата на кортизола с няколко чаши от напитката на баба

Вече трябва да сте разбрали с вредите, които носи катаболния хормон кортизол. Сигурно знаете, че той се конкурира с рецепторите на тестостерон в мускулните клетки, както и блокира производството на тестостерон от Лайдиговите клетки в тестисите. Също така, кортизолът може да увеличава разграждането на мускулния протеин за използването на аминокиселини, които се превръщат в глюкоза за зареждане на тялото с гориво.
Прочети цялата статия >

Кога е най - удачно да тренираме?

Добавена на 19 Април, Категория: Статии, Напиши коментар

Кое време в денонощието се смята за оптимално за провеждане на една тренировка?


Активността на човешкия организъм в течение на денонощието търпи известни колебания и е желателно вашите тренировки да се провеждат във време, когато тялото може да работи с оптимална мощност. Тези периоди са два – от 11 до 13 и от 17 до 19 часа.
Прочети цялата статия >

На пътеката или навън?

Добавена на 15 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Има някои научни доказателства за това, че бягането навън изгаря повече калории от това на закрито. Все пак има противоречия по въпроса. Може да изгорите същото количество калории при бягане на пътеката, но просто ще ви трябва повече време. На закрито може по-лесно да следите и да коригирате скоростта, както и съпротивлението. Тези функции ще ви позволят да горите калории така, както би било при бягане навън.
Прочети цялата статия >

Перфектна комбинация!

Добавена на 14 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
BCAA - Аминокиселини разклонена верига

Най - вероятно знаете, че аминокиселините с разклонена верига (BCAA)- левцин, изолевцин и валин са от решаващо значение за мускулния растеж. Но не забравяйте колко важни са те за енергията ви през деня и по време на тренировка.
Прочети цялата статия >

Джим Стопани за хранителните добавки!

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, Напиши коментар

Можете ли да ми дадете някакви съвети за качване на мускулна маса при скромен бюджет. Какви хранителни добавки, освен креатин, са абсолютно задължителни и същевременно не са толкова скъпи?

Също така, голямо ли е значението на добавките по отношение на успеха в залата и мускулния растеж, и безопасни ли са те? До дългосрочен или краткосрочен резултат водят?
Прочети цялата статия >