Тренирай тежко (1-ва част)

Добавена на 17 Юли, Категория: Фитнес, 7 коментара

Тренировъчните принципи на Мелвин Антъни – „Забравете чистото изпълнение, важни са единствено килограмите”


Всички, които тренират с мен, знаят,че не обичам да се бъзикам. Не обичам лигавите тренировки, не обичам оправданията и разните простотии за повече повторения. Tова са глупости и извинения за женчовци.
Прочети цялата статия >

Пътят към успеха

Добавена на 16 Юли, Категория: Фитнес, 6 коментара

Застой в развитието – какво да правим ?


Колко често ще чуете трениращи в залата да се оплакват, че тренират здраво и дават всичко от себе си, но резултатите са незадоволителни, а мускулите им почти не растат. Едва ли има някой, който да не е изпаднал в подобна ситуация. Но това не е причина да се откажете, защото подобни застои са нещо напълно нормално.
Прочети цялата статия >

Трицепсово разгъване на машина

Добавена на 15 Юли, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е изолирано
Екипировка и оборудване : Машина
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Извивки встрани с щанга

Добавена на 13 Юли, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Долна част на гърба
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Тренировката на ХХI век (2-ра част)

Добавена на 12 Юли, Категория: Фитнес, 6 коментара

Как да се превърнем в канара от мускули ? Няколко съвета за натрупване на маса.


Продължаваме със съветите за натрупване на мускулна маса. Това тук не са празни приказки, а изпробвани от професионални атлети методики и похвати, които ще ви помогнат да пораснете. Ако искате да се превърнете в канара от мускули, не се блъскайте излишно да откривате топлата вода.
Прочети цялата статия >

Пикова флексия

Добавена на 10 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Пиковата флексия е методика с помощта на която се поддържа пределно изометрично напрежение на работещите мускули, когато те се намират в напълно съкратено състояние – флексия.

От физиологична гледна точка методът пикова флексия представлява съчетание на динамична и изометрична мускулна дейност.
Прочети цялата статия >

Размърдайте прасеца

Добавена на 09 Юли, Категория: Фитнес, 16 коментара

Техники, които ще обърнат вашата тренировка


Не всички тренировки са еднакво приятни, не всички са еднакво тежки. Работата за прасец е една от най-изтощителните и трудни. В началото на своята кариера Арнолд имаше уникално развити ръце, гръден кош, гръб, дори и бедра.

Но прасците му бяха доста слаби и изоставащи. Но той е искал победата на всяка цена, и е нямал друг избор освен да започне да работи по-усилено.
Прочети цялата статия >