Лицеви опори на халки

Добавена на 28 Юли, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Гърди
Други мускули, участващи в движението : Рамене, трицепс
Екипировка и оборудване : Халки
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Калориите и математиката

Добавена на 27 Юли, Категория: Хранене, 1 коментар

Или научна приказка за това защо мускулите не растат


Както общо имат калориите с математиката, ще попитат тези от вас, които недолюбваха математиката още от училище. Е, новината за тях е лоша. Математиката и калориите имат нещо общо и то е това, за което всички влизаме в залата – големите мускули.
Прочети цялата статия >

Ексцентричната част

Добавена на 26 Юли, Категория: Тренировки, 3 коментара

Въпрос: В много списания чета за важността на ексцентричната (негативна) тренировка. Ако искам да изпълнявам негативни серии, как да разбера какъв вид натоварване да използвам?

Отговор: Преди всичко помнете, че ексцентричните контракции предизвикват удължаване на мускулите, тъй като те се свиват, съпротивлявайки се на гравитацията или на инерцията.
Прочети цялата статия >

Проблемът КОРТИЗОЛ

Добавена на 25 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Непрекъснато чета за кортизола и неговото влияние върху мускулния катаболизъм.

Ако действието му е толкова разрушително, защо тогава организмът го изработва и по какъв начин може да се предотврати процесът на разпадане на мускулите, който той предизвиква ?
Прочети цялата статия >

Скотово сгъване „Зотман“

Добавена на 24 Юли, Категория: Упражнения, 7 коментара

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепс
Други мускули, участващи в движението : Предмишница
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Напреднали
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

10 причини, поради които не трябва да практикувате джогинг (1-ва част)

Добавена на 22 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Джогинг – нещо средно между бързо ходене и бавно бягане. Нещо, което се практикува от много хора по света, а когато ги попитате защо го правят, те в повечето случаи отговарят: „за да влезна във форма“.

Джогингът е, по наше мнение, напълно безсмислено упражнение. Да, той е по – добър вариант от стоене на дивана и плюскане на KFC, но при преследването на спортни постижения или идеално тяло, просто няма да ви свърши никаква работа.
Прочети цялата статия >

Мъртва тяга с пудовка на един крак

Добавена на 21 Юли, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Задни бедрени мускули
Други мускули, участващи в движението : Глутеуси, долна част на гърба
Екипировка и оборудване : Пудовка
Ниво : Напреднали
Движение : N/A
Прочети цялата статия >