Позитивно срещу негативно

Добавена на 27 Август, Категория: Статии, Напиши коментар

Всички упражнения се състоят от серии ,сериите се състоят от повторения, а всяко повторение съдържа както позитивна, така и негативна част, разделени с кратка пауза. Двете фази се различават по посока на съпротивлението, но и двете имат една задача да направят мускула по-голям и по-силен.
Прочети цялата статия >

Скапуларна депресия от вис (обратно трапецовидно повдигане)

Добавена на 26 Август, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трапец
Други мускули, участващи в движението : Латисимуси, средна част на гърба
Екипировка и оборудване : Лост за набиране
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Разтягане на ластик

Добавена на 24 Август, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Средна част на гърба, трапец
Екипировка и оборудване : Ластици
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Трицепс разбиване с Шон Рей (1-ва част)

Добавена на 23 Август, Категория: Фитнес, 10 коментара

Винаги съм предпочитал работата със свободни тежести, когато става въпрос за изграждане на сила и мускулна маса. На тренировки давам всичко от себе си, но моментът на истината настъпва, когато се изправиш на сцената, когато срещу теб застанат огромните професионалисти, хвърлили зверски труд през годината и готови да те разкъсат.

Нареждам се не до кой да е, а до гиганти като Рони Колман, Флекс Уилър, Кевин Леврони и в тяхната компания, има изобилие от мускулна маса и сила.
Прочети цялата статия >

BSN пускат Syntha-6 ISOLATE! 100% изолат от BSN!

Добавена на 22 Август, Категория: Новини, 3 коментара

BSN решиха да не пуснат изолата си с имена от сорта на Syntha-ISO или Isolate Protein.

Syntha-6 Isolate е името на новият им протеин. Предполагаме, че името ще обърка доста от вас, който ще продължат да си мислят, че става въпрос все още за протеинова матрица.
Прочети цялата статия >

Повдигане на крака назад

Добавена на 21 Август, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Глутеус
Други мускули, участващи в движението : Задни бедрени мускули
Екипировка и оборудване : Няма
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Полезни съвети за увеличаване на мускулната маса (3-та част)

Добавена на 20 Август, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Може ли да се натрупа внушителна мускулатура, ако човек е вегетарианец, и как трябва да тренира?

Отговор: В историята на бодибилдинга има атлети, които са постигнали изключително високо ниво на развитие независимо че са били вегетарианци. Но те не са били „чисти” вегетарианци, а „лактовегетарианци” и „яйцевегетарианци”, тоест първите са допуснали в диетата си приемане на млечни продукти, а вторите – на яйца.
Прочети цялата статия >