Най-вкусното пилешко

Добавена на 31 Август, Категория: Хранене, 3 коментара

Представяме на вашето внимание две хрупкави, нискомаслени рецепти с пилешките гърди – основно ястие на всички сериозни бодибилдъри.


Те са с много ниско съдържание на мазнини и са в центъра на хранителния режим на почти всички културисти и фитнес любители, а това поражда еднообразие в храненето. Известно е, че сме свикнали да правим тази ценна храна по дотегналите на всички начини – печено, варено или на грил.
Прочети цялата статия >

Стартова програма (II-ра част)

Добавена на 30 Август, Категория: Фитнес, 1 коментар

Първа категория:


Стартови тренировки

Вярвате или не, начинаещите имат едно предимство пред останалите културисти – дори и пред Мистър Олимпия: тяло без опит в тренировките с тежести, което изведнъж ще бъде шокирано от внезапния растеж. Когато минете нивото за начинаещите, тялото Ви ще свикне с напрежението от тренировките и ще стане все по-трудно този шок да се повтори.
Прочети цялата статия >

Хитринки във фитнес менюто

Добавена на 29 Август, Категория: Хранене, 11 коментара

Яжте банани


Какво според вас могат да правят бананите в диетата на бодибилдърите? Последните изследвания показват, че хомоцистинът – аминокиселина, която се явява вторичен продукт в резултат на метаболизма на протеина, е особено опасна за сърдечносъдовата система.
Прочети цялата статия >

Стартова програма (I-ва част)

Добавена на 28 Август, Категория: Фитнес, 3 коментара

На вашето внимание представяме един практически начин на тренировка и план за диета за покачване на мускулна маса, за начинаещи и за онези, които не са доволни от липсата на какъвто и да било напредък.


В тези модерни времена бодибилдингът често се оприличава на наука. За мнозина обаче тази наука не е много ясна: една шампионска тренировъчна философия може да противоречи на друга, предизвиквайки объркване.
Прочети цялата статия >

Позитивно срещу негативно

Добавена на 27 Август, Категория: Статии, Напиши коментар

Всички упражнения се състоят от серии ,сериите се състоят от повторения, а всяко повторение съдържа както позитивна, така и негативна част, разделени с кратка пауза. Двете фази се различават по посока на съпротивлението, но и двете имат една задача да направят мускула по-голям и по-силен.
Прочети цялата статия >

Скапуларна депресия от вис (обратно трапецовидно повдигане)

Добавена на 26 Август, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трапец
Други мускули, участващи в движението : Латисимуси, средна част на гърба
Екипировка и оборудване : Лост за набиране
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Разтягане на ластик

Добавена на 24 Август, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Средна част на гърба, трапец
Екипировка и оборудване : Ластици
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >