Релефен само за месец (II-ра част)

Добавена на 11 Октомври, Категория: Диети, 5 коментара

Стъпка №6: Добавете средноверижни триглицериди (СВТГ) към храната си.
Те са мазнина, която намалява докрай загубата на мускулна маса при ниски запаси от гликоген. Тогава СВТГ веднага се включват като гориво и помагат за образуването на кетонни тела, намаляващи нуждата от използването на мускулите за гориво.
Прочети цялата статия >

Цикличният подход

Добавена на 10 Октомври, Категория: Фитнес, 2 коментара

Както може би сте се уверили сами, в застой може да изпадне всеки. Въпросът е как да се преодолее той.

Опитът това да стане с увеличаване на нивото или интензивността понякога е истински тест за генетичния ви потенциал. Ако можете да правите това постоянно по този начин, значи сте генетично надарени. Ако обаче не сте, обичайният начин е да промените програмата си.
Прочети цялата статия >

Релефен само за месец (I-ва част)

Добавена на 09 Октомври, Категория: Диети, 2 коментара

Винаги идва моментът на истината – когато излиза наяве това, върху което си работил цяла година.

Не е необходимо да си състезател билдер, за да схванеш трудността от това да докараш необходимия релеф за ограничено време – наближаващото лято и плажният сезон са достатъчни за тези, които сцената не ги влече.
Прочети цялата статия >

Почивката между сериите (II-ра част)

Добавена на 08 Октомври, Категория: Фитнес, 3 коментара

Изчерпването на АТФ-ФК запасите е мускулно специфично – работещият мускул е единственият, който доставя АТФ-ФК.

При сгъването за бицепс например трицепсът не доставя АТФ-ФК за бицепса. От друга страна, млечната киселина се натрупва не само локално, но и в кръвообръщението – затова всички мускули усещат в някаква степен умора заради присъствието й.
Прочети цялата статия >

Изометрично упражнение за врат – „Отпред и отзад“

Добавена на 06 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Плиометрика
Основни мускули, извършващи движението : Врат
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е изолирано
Екипировка и оборудване : Не е нужно
Ниво : Начинаещи
Движение : Статично
Прочети цялата статия >

Време е за ISO FUSION!

Добавена на 04 Октомври, Категория: Новини, 1 коментар

Isofusion беше мистериозният продукт на Gaspari Nutrition по време на експото в нощта на Олимпията.

Без промоции, брошури и допълнителни реклами. Просто един невиждан до сега продукт тихо спотайващ се на рафта до AMINOLAST, който много добре се вписваше до останалата част от гамата. ПРОТЕИН ИЗОЛАТ от най-високо качество с 42 ДОЗИ и 25 ГРАМА ПРОТЕИН във всяка една, без глутен и синтетични оцветители и овкусители.

Ние го очакваме с нетърпение, а Вие?

Почивката между сериите ( I-част )

Добавена на 04 Октомври, Категория: Фитнес, 1 коментар

Знаете, че за максимален растеж интензивността трябва да е на възможно най-високо ниво, но колко да е почивката между сериите?

Често ще чуете от някои напреднали билдери фразата „колкото по-малка е почивката, толкова по-добре”, но това ли е най-добрият подход?

Преди да изясним това, да разберем как работят енергийните системи на тялото.
Прочети цялата статия >