Гръб за завиждане (I-ва част)

Добавена на 11 Септември, Категория: Тренировки, 3 коментара

Мислите, че знаете всичко за тренировката му, нали? Е, тогава защо той при вас не е такъв, какъвто искате? Ето защо – не знаете как точно ефективно да го тренирате, за да предизвикате екстремен растеж!


Но не се дразнете – самата му структура го прави най-трудната за трениране мускулна група. Хиляди билдъри го тренират с години и все още имат както да научат. Ако направите набиранията на лост или гребанията неправилно, само гъделичкате влакната на латералните мускули – толкова често срещан проблем, че е вече клише.
Прочети цялата статия >

Трицепсово разгъване с крив лост от наклонен лег (Френско от наклонен лег)

Добавена на 09 Септември, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е изолирано
Екипировка и оборудване : Крив лост
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Зъбчати коремни мускули

Добавена на 08 Септември, Категория: Фитнес, 2 коментара

Въпреки че са между гърдите и корема и най-добре се виждат отпред, функционално те взаимодействат с гърба – при движения като пулдаун и набиране на лост, особено когато са изпълнени отпред, и най-силно се включват при пуловъра. Както знаете, последваният обикновено се изпълнява в деня за гърба, въпреки че някои трениращи го смятат за общо упражнение за гърдите.
Прочети цялата статия >

Флексорно сгъване с дъмбели от полулег

Добавена на 07 Септември, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепси
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Ползите от листата на Нийм (Neem Leaves)

Добавена на 06 Септември, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара

Нийм е магическо дърво, чиито листа, са използвани често в медицината, тъй като имат лечебни свойства. Маслото от Нийм, което се извлича от семената на растението, не може да се консумира директно, но с листата няма подобен проблем.
Прочети цялата статия >

Маса се прави на маса

Добавена на 05 Септември, Категория: Хранене, 4 коментара

Практически съвети за всички начинаещи, които искат да покачат мускулната си маса


Един човек с по-малко тегло обикновено има бърз обмен на веществата и организъм, който не е склонен да пропуска ядене. Както трябва да научите тялото си да се справи с вдигането на тежести, така трябва да преразгледате хранителните си навици, за да сте сигурни, че се храните достатъчно качествено, за да поддържате мускулния растеж. Това означава да не пропускате хранене.
Прочети цялата статия >

Стартова програма (III-та част)

Добавена на 03 Септември, Категория: Фитнес, 1 коментар

№3 Честотата на тренировките


Както вече казахме в № 1, тази програма се отнася до три тренировки седмично и следва правилата на Принципът на Уидър за Сплит тренировката, където по време на една тренировка работите за половината от тялото си. В първата тренировка работите за прасци, бедра, задна група на бедрото, гърди и трицепс. По време на следващата тренировка работите за коремна преса, гръб рамене и бицепс.
Прочети цялата статия >