Повдигане на глутеуси и задни бедрени мускули

Добавена на 21 Октомври, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Задни бедрени мускули
Други мускули, участващи в движението : Прасец, глутеуси
Екипировка и оборудване : Няма
Ниво : Напреднали
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Дърпане на „шейна“ чрез мечешко пълзене

Добавена на 18 Октомври, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Стронгмен
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението : Прасец, глутеуси, задни бедрени мускули
Екипировка и оборудване : „Шейна“ с тежести
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

13-седмична силова програма (II-ва част)

Добавена на 17 Октомври, Категория: Тренировки, 8 коментара

3. Принципи на силовата тренировка


В понеделник и петък тренирате със силови движения – основата на големите размери. Голямата тройка са кляканията, мъртвата тяга и изтласкванията от лег, които работят и върху спомагателните мускулни групи и дават възможност да се справяте с повече тежест, стимулирайки така растежа на силата и размера.
Прочети цялата статия >

13-седмична силова програма (I-ва част)

Добавена на 16 Октомври, Категория: Тренировки, 2 коментара

В това време на специализирани техники и суплементи основите на тренировката на силовите трибойци останаха някак си настрани, а това е грешка. Не забравяйте, че Серджо Олива е започнал като щангист, а Арнолд Шварценегер, Франко Колумбу и Рони Колман са били силови трибойци. Има какво да се научи от тях – те знаят как да станат големи.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за „Воинската диета“ (Warrior Diet) ?

Добавена на 14 Октомври, Категория: Диети, 20 коментара

Воинската диета е един от основните варианти на периодичното гладуване (Intermittent fasting), като според повечето хора е най – екстремният от тях. Това представлява необичаен режим с всекидневно гладуване, който е изграден на базата на историческия пример на древните римляни и гърци.
Прочети цялата статия >

Плъзгане на „шейна“ назад

Добавена на 13 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Стронгмен
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението : Прасец, глутеуси, задни бедрени мускули, предмишници, долна част на гърба
Екипировка и оборудване : „Шейна“ с тежести
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Солта преди състезание

Добавена на 12 Октомври, Категория: Фитнес, 26 коментара

Сигурно сте чували за мъките на билдерите преди състезание, когато от седмицата преди него зависи в каква форма ще се появят на сцената – релефни или „водни”, мазни или „сухи”. За това как да стане това има най-различни мнения и често дори не може да се каже кое би подействало при друг – толкова различни сме.
Прочети цялата статия >