Експлозия от лег ( II-ва част )

Добавена на 28 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

За да имате системен силов прогрес при този 3-програмен подход, трябва да се стремите да добавяте по 2,5кг над тежестта от предишната единица (тренировка А) или над силово изграждащите серии с много повторения (тренировки Б и В) при всяка тренировка.

В края на 6-седмичния цикъл силата ви ще се качи приблизително с 8%. Тук проверете новата си максимална единица (1МП) и след седмица активна почивка започнете нов 6-седмичен цикъл.
Прочети цялата статия >

Експлозия от лег ( I-ва част )

Добавена на 27 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Изтласкването от хоризонтален лег, направено със супиниран хват, се смята от билдерите и силовите трибойци за крал на всички упражнения за горната част на тялото – нещо като клякането за бедрата.

Но изграждането на релефни мускули на гърдите е толкова важно, колкото и тежестите, които се вдигат и проблемът е точно там
Прочети цялата статия >

Клек с щанга – дядото на всички упражнения

Добавена на 26 Септември, Категория: Фитнес, 1 коментар

Безспорно клякането с щанга е едно от най-добрите упражнения за развиване както на краката, така и на цялото тяло.

Тук обаче е от изключително значение правилната форма и стриктното изпълнение. Лесно е да се нараните, ако не спазвате следните предпазни мерки
Прочети цялата статия >

Балансиране на борд (дъска)

Добавена на 25 Септември, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Прасец
Други мускули, участващи в движението : Задни бедрени мускули, четириглав бедрен мускул
Екипировка и оборудване : Борд (дъска) за балансиране
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Страничен стречинг на врат

Добавена на 23 Септември, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Стречинг
Основни мускули, извършващи движението : Врат
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е изолирано
Екипировка и оборудване : Не е нужно
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Хвърляне на медицинска топка над глава

Добавена на 22 Септември, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип : Плиометрика
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Гърди, латисимуси
Екипировка и оборудване : Медицинска топка
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Невероятни рамене за 8 седмици

Добавена на 21 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

„Нали сте чували приказката: „Не е толкова важно какво правиш, важното е как го правиш!”. Това е точно приложимо за бодибилдинга. Можете да имате хиляди тренировки зад гърба си и заради това, че са проведени неправилно, почти да нямате успех или дори да се контузите. Това е особено вярно при тренировката за раменете.

Има две неща, които винаги са били в основата й – едното са изтласкванията. Да станете по-силни и мощни при тях е най-сигурният начин да натрупате сериозна маса в раменете.
Прочети цялата статия >