Почивката между сериите (II-ра част)

Добавена на 08 Октомври, Категория: Фитнес, 3 коментара

Изчерпването на АТФ-ФК запасите е мускулно специфично – работещият мускул е единственият, който доставя АТФ-ФК.

При сгъването за бицепс например трицепсът не доставя АТФ-ФК за бицепса. От друга страна, млечната киселина се натрупва не само локално, но и в кръвообръщението – затова всички мускули усещат в някаква степен умора заради присъствието й.
Прочети цялата статия >

Изометрично упражнение за врат – „Отпред и отзад“

Добавена на 06 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Плиометрика
Основни мускули, извършващи движението : Врат
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е изолирано
Екипировка и оборудване : Не е нужно
Ниво : Начинаещи
Движение : Статично
Прочети цялата статия >

Време е за ISO FUSION!

Добавена на 04 Октомври, Категория: Новини, 1 коментар

Isofusion беше мистериозният продукт на Gaspari Nutrition по време на експото в нощта на Олимпията.

Без промоции, брошури и допълнителни реклами. Просто един невиждан до сега продукт тихо спотайващ се на рафта до AMINOLAST, който много добре се вписваше до останалата част от гамата. ПРОТЕИН ИЗОЛАТ от най-високо качество с 42 ДОЗИ и 25 ГРАМА ПРОТЕИН във всяка една, без глутен и синтетични оцветители и овкусители.

Ние го очакваме с нетърпение, а Вие?

Почивката между сериите ( I-част )

Добавена на 04 Октомври, Категория: Фитнес, 1 коментар

Знаете, че за максимален растеж интензивността трябва да е на възможно най-високо ниво, но колко да е почивката между сериите?

Често ще чуете от някои напреднали билдери фразата „колкото по-малка е почивката, толкова по-добре”, но това ли е най-добрият подход?

Преди да изясним това, да разберем как работят енергийните системи на тялото.
Прочети цялата статия >

Ротаторната група – укрепване и рехабилитация

Добавена на 03 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар

При много бодибилдинг движения – вкл. всички изтласкващи упражнения, тя често е слабото звено и изисква специфична укрепваща програма за подобряване на постиженията и за поддържане на добро състояние на рамото в хода на тежките тренировки.

Без значение дали имате травма там или искате да усилите структурата й, за да избегнете травма, следващите упражнения ще й придадат непозната досега сила.
Прочети цялата статия >

Стречинг за долната част на гърба

Добавена на 02 Октомври, Категория: Упражнения, 2 коментара

Често забравяме нещата, които не са пред очите ни. Долната част на гърба не е атрактивна мускулна група като бицепсите, нито пък е първото нещо, привличащо погледа на момичетата на плажа.

Да, но ви държи прави и играе важна и много често невидима роля при почти всяко упражнение. Това е втората след врата подвижна част на гръбнака и съобразно с това е и податлива на травми от резки или неправилни движения.
Прочети цялата статия >

Още нещо за набиранията

Добавена на 01 Октомври, Категория: Упражнения, 2 коментара

Въпреки че са често пренебрегвано упражнение за гърба, набиранията на лост ще натоварят напълно латералните мускули, като едновременно стимулират развитието на бицепсите и раменете.

Всичките им разновидности са вариант на едно базово упражнение : хващате се за лоста в надхват и от вис набирате тялото нагоре срещу гравитацията.

Колкото и да е просто обаче, механизмът на упражнението трябва да се схване напълно, за да извлечете и максимума от него.
Прочети цялата статия >