13-седмична силова програма (I-ва част)

Добавена на 16 Октомври, Категория: Тренировки, 2 коментара

В това време на специализирани техники и суплементи основите на тренировката на силовите трибойци останаха някак си настрани, а това е грешка. Не забравяйте, че Серджо Олива е започнал като щангист, а Арнолд Шварценегер, Франко Колумбу и Рони Колман са били силови трибойци. Има какво да се научи от тях – те знаят как да станат големи.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за „Воинската диета“ (Warrior Diet) ?

Добавена на 14 Октомври, Категория: Диети, 20 коментара

Воинската диета е един от основните варианти на периодичното гладуване (Intermittent fasting), като според повечето хора е най – екстремният от тях. Това представлява необичаен режим с всекидневно гладуване, който е изграден на базата на историческия пример на древните римляни и гърци.
Прочети цялата статия >

Плъзгане на „шейна“ назад

Добавена на 13 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Стронгмен
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението : Прасец, глутеуси, задни бедрени мускули, предмишници, долна част на гърба
Екипировка и оборудване : „Шейна“ с тежести
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Солта преди състезание

Добавена на 12 Октомври, Категория: Фитнес, 26 коментара

Сигурно сте чували за мъките на билдерите преди състезание, когато от седмицата преди него зависи в каква форма ще се появят на сцената – релефни или „водни”, мазни или „сухи”. За това как да стане това има най-различни мнения и често дори не може да се каже кое би подействало при друг – толкова различни сме.
Прочети цялата статия >

Релефен само за месец (II-ра част)

Добавена на 11 Октомври, Категория: Диети, 5 коментара

Стъпка №6: Добавете средноверижни триглицериди (СВТГ) към храната си.
Те са мазнина, която намалява докрай загубата на мускулна маса при ниски запаси от гликоген. Тогава СВТГ веднага се включват като гориво и помагат за образуването на кетонни тела, намаляващи нуждата от използването на мускулите за гориво.
Прочети цялата статия >

Цикличният подход

Добавена на 10 Октомври, Категория: Фитнес, 2 коментара

Както може би сте се уверили сами, в застой може да изпадне всеки. Въпросът е как да се преодолее той.

Опитът това да стане с увеличаване на нивото или интензивността понякога е истински тест за генетичния ви потенциал. Ако можете да правите това постоянно по този начин, значи сте генетично надарени. Ако обаче не сте, обичайният начин е да промените програмата си.
Прочети цялата статия >

Релефен само за месец (I-ва част)

Добавена на 09 Октомври, Категория: Диети, 2 коментара

Винаги идва моментът на истината – когато излиза наяве това, върху което си работил цяла година.

Не е необходимо да си състезател билдер, за да схванеш трудността от това да докараш необходимия релеф за ограничено време – наближаващото лято и плажният сезон са достатъчни за тези, които сцената не ги влече.
Прочети цялата статия >