Повдигане на дъмбели към брадичката

Добавена на 18 Ноември, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трапец
Други мускули, участващи в движението : Бицепси, Рамена
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Начинаещи
Движение : Повдигане
Прочети цялата статия >

Повдигане на глутеус

Добавена на 17 Ноември, Категория: Статии, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Няма
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Битката между храните: кокосово мляко срещу кокосова вода

Добавена на 14 Ноември, Категория: Статии, Напиши коментар

Тези две напитки, които се правят от кокос, често се бъркат една с друга, но реално са много различни една от друга от хранителна гледна точка.

Кокосовата вода е прозрачна течност, извлечена от централната част на младите, зелени кокосови орехи
Прочети цялата статия >

2-седмичен план за маса

Добавена на 11 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

Да се освиня или да не се освиня – това е въпросът. Билдерите и особено тези с големи разлики между строгите диети преди състезание и напълно свободните в период за маса, често си го задават. За хора, които искат да растат и после да се чистят, това дълго време бе най-добрият начин за растеж. Но ако искате да увеличите чистата си маса, няма нужда да ставате 130кг.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия на Арнолд

Добавена на 10 Ноември, Категория: Хранене, 2 коментара

Рецептата на Арнолд Шварценегер от онези години: много твърда храна, подкрепена с протеинови шейкове. Просто и ефикасно.


Информация


Най-ранните данни за хранителните навици на Арнолд свидетелстват, че съветът му към обикновеният човек е да приема около 1 - 1,1 г протеин за килограм тегло дневно
Прочети цялата статия >

Млечната киселина (II-ра част)

Добавена на 05 Ноември, Категория: Статии, Напиши коментар

Млечната киселина и умората. Обикновено се смята, че млечната киселина причинява паренето в мускулите, свързано с умората, при интензивни упражнения. В хода им нервната система предпазва сърцето, мозъка и мускулите от преразход на кислород.

Нивото й е важен сигнал за нервната система, която регулира разпределението на кръвта в тялото. Когато тя открие, че кислородът някъде е в недостиг, тя ограничава кръвоснабдяването в работещия мускул, причинявайки умора.
Прочети цялата статия >

Стречинг за средната част на гърба

Добавена на 03 Ноември, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Стречинг
Основни мускули, извършващи движението : Средна част на гърба
Други мускули, участващи в движението : Няма
Екипировка и оборудване : Не е нужно
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >