Скачане „Звезда“

Добавена на 01 Декември, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Плиометрика
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението : Прасци, глутеуси, задни бедрени мускули, рамене
Екипировка и оборудване : Няма
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Тендинити на ротаторната група (II-ра част)

Добавена на 28 Ноември, Категория: Статии, Напиши коментар

Възстановяване. След като болката изчезне, не се хвърляйте веднага на щангите или дъмбелите. Възвръщането към всекидневните дейности, вкл. фитнес залата, трябва да става постепенно, като се избягват ситуации, при които травмата може да се повтори.
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (III-ва част)

Добавена на 26 Ноември, Категория: Тренировки, 2 коментара

Бодибилдингът е точна наука! Значи трябва да дадете на тялото точния стимул за растеж – ако е твърде малко, няма да има ефект, ако е прекалено ще „предозирате”, т.е. претренирате.

А претренирането не е просто грешка – това е най-лошата грешка! Колкото е по-голямо, толкова по-големи са последствията и може да са необходими месеци, за да се преодолеят.
Прочети цялата статия >

Ползите от Индийски живовляк (Psyllium)

Добавена на 25 Ноември, Категория: Статии, 4 коментара

Индийският живовляк е разтворима фибра, която се използва главно като слаб лаксатив в продукти като Метамуцил. Той произлиза от билка под формата на храст, наречена Плантаго овата. Расте по целия свят, но най – често среща в Индия.
Прочети цялата статия >

Имате проблем със съня? Тренирайте рано сутрин, за да го подобрите!

Добавена на 24 Ноември, Категория: Статии, 2 коментара

Сутрешната тренировка драстично подобрява качеството на съня


Силовите нива са най- високи, когато тренирате по- късно през деня, но
качеството на съня ви може да бъде засегнато, ако тренировката ви е тогава.
Прочети цялата статия >

Стратегия в една серия

Добавена на 23 Ноември, Категория: Тренировки, 8 коментара

Представяме на вашето внимание стратегията на Дориан Йейтс „Една серия до отказ” с която той не само се издигна на върха, но и ще остане завинаги в историята на бодибилдинга.

Започнах да изпълнявам по една основна серия от упражнение чак след като спечелих първата си титла „Мистър Олимпия” през 1992г.
Прочети цялата статия >

Тендинити на ротаторната група (I-ва част)

Добавена на 22 Ноември, Категория: Статии, 3 коментара

В бодибилдинга те са едни от най-честите травми и появата им никога не е безобидна. Лечението им понякога е доста трудно и те се появяват отново, затова познанията за възникването и естеството им, както и за рисковите упражнения, които ги предизвикват, са от полза за всеки – начинаещ или напреднал.
Прочети цялата статия >