Мистър Олимпия Бицепс

Добавена на 19 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Как Рони Колман изгради своите „меко казано” големи бицепси



➡ Аз винаги изпълнявам скотовото сгъване първо в тренировката ми за бицепс. Чувствам го във върха на бицепса – най-забележимия и изпъкващ мускул на мишницата
Прочети цялата статия >

Сезон на растежа (II-ра част)

Добавена на 18 Декември, Категория: Тренировки, 4 коментара

Тренирайте веднъж дневно


Вие можете да тренирате интензивно, когато правите една тренировка дневно, без значение от броя на мускулните групи, които натоварвате в нея. Ако тренирате една мускулна група, след това направите почивка от няколко часа и после натоварите следващата – интензивността ви спада.
Прочети цялата статия >

Наистина ли горчицата е толкова вредна?

Добавена на 16 Декември, Категория: Хранене, 4 коментара

Химическа съставка в горчицата може да стимулира протеиновия синтез


Когато кажем „горчица“, обикновено се сещаме за хот – дог. Това е нормално, този начин на мислене ни е кодиран в самосъзнанието от самото раждане
Прочети цялата статия >

Последните изследвания показват, че: високопротеиновите диети всъщност повишават загубата на телесни мазнини

Добавена на 15 Декември, Категория: Хранителни добавки, 5 коментара

Суроватката и казеинът са най–добрите варианти за изграждане на мускули и са задължителни за всяка високопротеинова диета


Bodytime.bg първи ще ви информира истината за високопротеиновите диети. А истината е, че те не само ще ви помогнат да изградите повече мускули и сила
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (II-ра част)

Добавена на 12 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Типичната му тренировка траеше от един до някъде над три часа само с кратки (30 до 60 секунди) почивки между сериите. Той тренираше тежко, бързо и прецизно.

Изпълнението му там, където усещаше, че ще има полза от това, бе небрежно като например при сгъванията с щанга за бицепсите и стриктно и правилно във всички други случаи.

Що се отнася до кардиото, при Арнолд то бе минимално. С изключение на леките кросчета по плажа (който бе на две крачки от вратата на Gold’s Gym във Венис, Калифорния), основната част от упражненията му бе в залата.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (I-ва част)

Добавена на 10 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Информация


Откакто стъпи на професионалната бодибилдинг сцена, за тренировъчните методи на Арнолд Шварценегер е писано много. Без значение дали става въпрос за интензивността му, за твърдоглавата му настойчивост или за постоянството, с което се придържаше към специфични тренировъчни техники, тренировката му бе обект на повишено внимание от всички билдери или пишещи за бодибилдинга.
Прочети цялата статия >

Трицепс преса

Добавена на 09 Декември, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гърди, рамене
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Напреднали
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >