Голямата вълна

Добавена на 05 Декември, Категория: Тренировки, 5 коментара

Сърфът е жесток спорт, нали? Какво е общото му с бодибилдинга обаче, ще попитате. Отговорът е прост, но неочакван за вас – вълната!

И по-точно вълновата тренировка, с която само за 6-8 седмици може гарантирано да покачите силата си с 10%, а и да добавите и мускулна маса!
Прочети цялата статия >

Изоставащите групи (I-ва част)

Добавена на 04 Декември, Категория: Фитнес, 23 коментара

Какво правите за тях? Може да не им обръщате внимание, но това не е решение. Ако те реагираха на обикновеното натоварване, нямаше да са изоставащи, нали?

Но ако добавите допълнителни серии в тренировката, най-вероятно ще претренирате. Значи трябва нещо различно… Но първо да видим защо мускулът не расте.

Първото, което идва наум е, че не го тренирате достатъчно. Задната част на бедрата напр. е половината от общата им маса – защо тогава за тях правите само 2 серии, а квадрицепсите тренирате с 10?
Прочети цялата статия >

Среднощна маса (II-ра част)

Добавена на 03 Декември, Категория: Хранене, 7 коментара

През нощта


Посред нощ. Един от най-добрите начини да не изпаднете в катаболизъм и да не разградите мускулна тъкан през нощта е да си набавите достатъчно протеин. Е, това си има и минуси – нарушеният сън, който зачерква плюсовете от допълнителния протеин. Но ако така или иначе ще ставате посред нощ, предвидете 20-40г казеин.
Прочети цялата статия >

Изправяне на халки

Добавена на 02 Декември, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Латисимуси
Други мускули, участващи в движението : Коремни мускули, бицепс, предмишница, средна част на гърба, рамене, трапец, трицепс
Екипировка и оборудване : Уред за халки, халки
Ниво : Напреднали
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Скачане „Звезда“

Добавена на 01 Декември, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Плиометрика
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението : Прасци, глутеуси, задни бедрени мускули, рамене
Екипировка и оборудване : Няма
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Тендинити на ротаторната група (II-ра част)

Добавена на 28 Ноември, Категория: Статии, Напиши коментар

Възстановяване. След като болката изчезне, не се хвърляйте веднага на щангите или дъмбелите. Възвръщането към всекидневните дейности, вкл. фитнес залата, трябва да става постепенно, като се избягват ситуации, при които травмата може да се повтори.
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (III-ва част)

Добавена на 26 Ноември, Категория: Тренировки, 2 коментара

Бодибилдингът е точна наука! Значи трябва да дадете на тялото точния стимул за растеж – ако е твърде малко, няма да има ефект, ако е прекалено ще „предозирате”, т.е. претренирате.

А претренирането не е просто грешка – това е най-лошата грешка! Колкото е по-голямо, толкова по-големи са последствията и може да са необходими месеци, за да се преодолеят.
Прочети цялата статия >