Наистина ли горчицата е толкова вредна?

Добавена на 16 Декември, Категория: Хранене, 4 коментара

Химическа съставка в горчицата може да стимулира протеиновия синтез


Когато кажем „горчица“, обикновено се сещаме за хот – дог. Това е нормално, този начин на мислене ни е кодиран в самосъзнанието от самото раждане
Прочети цялата статия >

Последните изследвания показват, че: високопротеиновите диети всъщност повишават загубата на телесни мазнини

Добавена на 15 Декември, Категория: Хранителни добавки, 5 коментара

Суроватката и казеинът са най–добрите варианти за изграждане на мускули и са задължителни за всяка високопротеинова диета


Bodytime.bg първи ще ви информира истината за високопротеиновите диети. А истината е, че те не само ще ви помогнат да изградите повече мускули и сила
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (II-ра част)

Добавена на 12 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Типичната му тренировка траеше от един до някъде над три часа само с кратки (30 до 60 секунди) почивки между сериите. Той тренираше тежко, бързо и прецизно.

Изпълнението му там, където усещаше, че ще има полза от това, бе небрежно като например при сгъванията с щанга за бицепсите и стриктно и правилно във всички други случаи.

Що се отнася до кардиото, при Арнолд то бе минимално. С изключение на леките кросчета по плажа (който бе на две крачки от вратата на Gold’s Gym във Венис, Калифорния), основната част от упражненията му бе в залата.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (I-ва част)

Добавена на 10 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Информация


Откакто стъпи на професионалната бодибилдинг сцена, за тренировъчните методи на Арнолд Шварценегер е писано много. Без значение дали става въпрос за интензивността му, за твърдоглавата му настойчивост или за постоянството, с което се придържаше към специфични тренировъчни техники, тренировката му бе обект на повишено внимание от всички билдери или пишещи за бодибилдинга.
Прочети цялата статия >

Трицепс преса

Добавена на 09 Декември, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гърди, рамене
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Напреднали
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Последните проучвания показват, че витамин Д е от голямо значение за мускулните размери и сила

Добавена на 08 Декември, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

Ние в Bodytime препоръчваме да консумирате 2000 – 5000 международни единици (IU) витамин Д на ден


Вие навярно знаете, че витамин Д е изключително важна добавка към хранителния ви режим, не само заради вашето здраве
Прочети цялата статия >

Вълна след вълна…

Добавена на 07 Декември, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Искате още? Добре… ето ви тогава вълна № 3 – просто увеличавате тежестта с още 1% в серия и продължавате със същия брой повторения – т.е. 102% от максималната ви единица. След достатъчно дълга почивка, завършвате тренировката с 3-4 обикновени серии от спомагателно упражнение (за предпочитане с дъмбели) за същата мускулна група.
Прочети цялата статия >