Какво е да бъдеш шампион?

Добавена на 18 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар

Изповедта на професионалния културист Фуад Абиад един ден след Flex Pro 2012



„Един ден след състезанието Flex Pro, все още не съм сигурен как се чувствам.

Знам точните думи, които трябва да кажа и нещата, които хората искат да чуят.
Прочети цялата статия >

Няколко въпроса към специалиста по фитнес и спортно хранене Джим Стопани - Част I

Добавена на 17 Февруари, Категория: Фитнес, 47 коментара

Можете ли да ми дадете някакви съвети за качване на мускулна маса при скромен бюджет. Какви хранителни добавки, освен креатин, са абсолютно задължителни и същевременно не са толкова скъпи?

Също така, голямо ли е значението на добавките по отношение на успеха в залата и мускулния растеж, и безопасни ли са те? До дългосрочен или краткосрочен резултат водят?
Прочети цялата статия >

Какво е да бъдеш шампион?

Добавена на 01 Февруари, Категория: Фитнес, 39 коментара

Изповедта на професионалния културист Фуад Абиад един ден след Flex Pro 2012


„Един ден след състезанието Flex Pro, все още не съм сигурен как се чувствам. Знам точните думи, които трябва да кажа и нещата, които хората искат да чуят.
Прочети цялата статия >

Правилния начин да правим клекове

Добавена на 24 Януари, Категория: Фитнес, 29 коментара

Важността на оптималната техника на клякане


Хипотеза


Клекът е царят на всички упражнения за крака и редовното му практикуване може да преобрази изцяло долната част на тялото.
Прочети цялата статия >

Разнообразието в тренировките – ключът към оформени коремни „плочки”

Добавена на 22 Януари, Категория: Фитнес, 28 коментара

Променяйте тежестта и броя повторения за по- добро развитие на коремните мускули


Хипотеза


Повечето бодибилдъри се придържат към традиционните упражнения за коремни мускули като коремни преси
Прочети цялата статия >

Невероятната сила на кофеина

Добавена на 19 Януари, Категория: Хранителни добавки, 4 коментара

Многократно екипът на Bodytime е изтъквал ползите от приема на кофеин преди тренировка за увеличаване на силата, издръжливостта и изгарянето на мазнините.

Скорошно изследване на учени от Обединеното кралство включващо 320 редовно трениращи атлети показва, че приелите около 400мг кофеин 45 минути преди тренировката са с 78% по-резултатни и продуктивни в сравнение с не употребилите.
Прочети цялата статия >

Кръгово въртене на ръцете

Добавена на 17 Януари, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Стечинг
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Трапец
Екипировка и оборудване : Не е нужна
Ниво : Начинаещи
Движение : N/A
Прочети цялата статия >