Последните изследвания показват истинската сила на акай бери

Добавена на 24 Декември, Категория: Хранителни добавки, 4 коментара

Плодът акай, с произход Централна и Южна Америка, бързо доби огромна популярност, поради твърденията, че има изключително голям набор от полезни свойства – да лекува рак, да ви прави по – умни и т.н. И все пак, повечето от тези твърдения са базирани на анекдоти и митове.
Прочети цялата статия >

Атласово повдигане на камък

Добавена на 23 Декември, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Стронгмен
Основни мускули, извършващи движението : Долна част на гърба
Други мускули, участващи в движението : Коремни мускули, абдуктори, бицепс, прасец, предмишница, глутеус, задни бедрени мускули, средна част на гърба, квадрицепс, трапец
Екипировка и оборудване : Камък – „Атлас“
Ниво : Експерти
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Трицепс разбиване с Шон Рей (II-ра част)

Добавена на 21 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Разгъване на скрипец над глава


Класическо упражнение, което демонстрира комбинацията от продължителното напрежение в пиковата флексия. Започвам, като ръцете ми са малко зад главата, натоварването пада към средната част на трицепса и към външните глави.
Прочети цялата статия >

Добави един инч към обиколката на ръцете си за 30 дни (I-ва част)

Добавена на 20 Декември, Категория: Тренировки, 3 коментара

Ей, човече, знам какво си мислиш, още една реклама!


Покачването на 2.5 см върху обиколката на ръката толкова бързо, изглежда като фантазия за много хора, особено за тези, които са се опитвали да покачат сантиметър през последната година и не са успели.
Прочети цялата статия >

Мистър Олимпия Бицепс

Добавена на 19 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Как Рони Колман изгради своите „меко казано” големи бицепси



➡ Аз винаги изпълнявам скотовото сгъване първо в тренировката ми за бицепс. Чувствам го във върха на бицепса – най-забележимия и изпъкващ мускул на мишницата
Прочети цялата статия >

Сезон на растежа (II-ра част)

Добавена на 18 Декември, Категория: Тренировки, 4 коментара

Тренирайте веднъж дневно


Вие можете да тренирате интензивно, когато правите една тренировка дневно, без значение от броя на мускулните групи, които натоварвате в нея. Ако тренирате една мускулна група, след това направите почивка от няколко часа и после натоварите следващата – интензивността ви спада.
Прочети цялата статия >

Наистина ли горчицата е толкова вредна?

Добавена на 16 Декември, Категория: Хранене, 4 коментара

Химическа съставка в горчицата може да стимулира протеиновия синтез


Когато кажем „горчица“, обикновено се сещаме за хот – дог. Това е нормално, този начин на мислене ни е кодиран в самосъзнанието от самото раждане
Прочети цялата статия >