Възстановяване от друго измерение!

Добавена на 31 Октомври, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Amino Charge е специално разработена формула за професионални спортисти, която ефективно подпомага и ускорява възстановяването. С балансираната си смес от чисти аминокиселини, натурален прах от кокосова вода и витамини, Amino Charge не прилича на друг аминокиселинен продукт и ще Ви позволи да тренирате по-дълго време и да се възстановите по-бързо и по-ефективно между сериите и отделните тренировки.
Прочети цялата статия >

Превенция на ставите и сухожилията - част 1

Добавена на 29 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако тренирате тежко вие излагате вашите стави и съединителна тъкан на значително, повтарящо се натоварване и износване. Отначало това може да не се прояви, особено в първите години.

С течение на времето, много атлети получават сериозни или хронични ставни болки, които нарушават тяхната възможност да тренират с удоволствие.

От много години културистите и другите атлети употребяват аспирин и други противовъзпалителни средства, за да намалят болката в ставите. За щастие на всички, които обичат тренировките, особено на тези претърпяли травми или за по-възрастните, нещата са се променили благодарение на успехите на съвременната наука. Учените са открили, че глюкозаминът, хондроитинът и някои други вещества помагат да се възстанови съединителната тъкан и да се премахнат последствията от хилядите мускулни съкращения.
Прочети цялата статия >

Колко и какви въглехидрати?

Добавена на 28 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
В периода за натрупване на мускулна маса е необходимо да приемате достатъчно, дори и малко повече калории и въглехидрати. При по-високото натоварване организмът ви ще има нужда от повече енергия и ще изгаря първо излишните въглехидрати, без да използва за това протеина, който консумирате за натрупване на мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Тичане или ходене?

Добавена на 27 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Бягането е най-разпространеният вид спорт, който с течение на годините става все по-популярен. Безспорно човек, който редовно се занимава с бягане получава от него много ползи.

По време на бягането кръвта интензивно се снабдява с кислород, мускулите се тренират, оказва се полезно натоварване на сърцето и се изгарят калории, което помага за поддържането на организма във форма.
Прочети цялата статия >

Полезен ли е фитнесът за тийнейджърите?

Добавена на 25 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар

Напоследък се отделя все повече внимание на проблема със затлъстяването при децата и тийнейджърите, което поставя здравето им под светлината на прожекторите. Трябва да се проумее нуждата от физическа активност в тази възраст. Статистиките сочат, че тийнейджърите прекарват почти 30 часа всяка седмица в гледане на телевизия и хранене с мазни боклуци, а тренировките остават на заден план.
Прочети цялата статия >

Хранене за гиганти

Добавена на 24 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

За да растат, билдерите се нуждаят от сън. Оптималното му количество за повечето здраво трениращи в период за маса е 8 ч.

През това време не горите толкова калории, както през останалото време на деня, но някакви все пак се горят. И ако през нощта не ставате, за да ядете, за енергията, необходима по време на сън, тялото се обръща към мускулната маса и почва да я топи. Получава се гатанка: сънят е растеж, но и разграждане на мускулната тъкан за енергия.
Прочети цялата статия >

Малко информация за мазнините!

Добавена на 22 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Полезни мазнини

Мононенаситени мазнини

Мазнини, които имат един двойно свързан (ненаситен) въглерод в молекулата. Обикновено са течни при стайна температура, но започват да се втвърдяват, когато са охладени.
Прочети цялата статия >