Колко и какви въглехидрати?

Добавена на 28 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
В периода за натрупване на мускулна маса е необходимо да приемате достатъчно, дори и малко повече калории и въглехидрати. При по-високото натоварване организмът ви ще има нужда от повече енергия и ще изгаря първо излишните въглехидрати, без да използва за това протеина, който консумирате за натрупване на мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Тичане или ходене?

Добавена на 27 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Бягането е най-разпространеният вид спорт, който с течение на годините става все по-популярен. Безспорно човек, който редовно се занимава с бягане получава от него много ползи.

По време на бягането кръвта интензивно се снабдява с кислород, мускулите се тренират, оказва се полезно натоварване на сърцето и се изгарят калории, което помага за поддържането на организма във форма.
Прочети цялата статия >

BCAA - Необходимият суплемент!

Добавена на 26 Октомври, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Ако сте решили постоянно да отделяте време и сили на стабилна тренировъчна програма във фитнеса, следващате стъпка е да оправите хранителния си режим и да се снабдите с нужните хранителни добавки, така че да максимизирате резултатите си.
Ще бъде грешка да не предвидите тези неща в програмата си, защото не само няма да бъдете достатъчно ефективни в изграждането на мускулатурата си, но и няма да имате енергията, която ви е нужна за добра тренировка.
Прочети цялата статия >

Полезен ли е фитнесът за тийнейджърите?

Добавена на 25 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар

Напоследък се отделя все повече внимание на проблема със затлъстяването при децата и тийнейджърите, което поставя здравето им под светлината на прожекторите. Трябва да се проумее нуждата от физическа активност в тази възраст. Статистиките сочат, че тийнейджърите прекарват почти 30 часа всяка седмица в гледане на телевизия и хранене с мазни боклуци, а тренировките остават на заден план.
Прочети цялата статия >

Хранене за гиганти

Добавена на 24 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

За да растат, билдерите се нуждаят от сън. Оптималното му количество за повечето здраво трениращи в период за маса е 8 ч.

През това време не горите толкова калории, както през останалото време на деня, но някакви все пак се горят. И ако през нощта не ставате, за да ядете, за енергията, необходима по време на сън, тялото се обръща към мускулната маса и почва да я топи. Получава се гатанка: сънят е растеж, но и разграждане на мускулната тъкан за енергия.
Прочети цялата статия >

Малко информация за мазнините!

Добавена на 22 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Полезни мазнини

Мононенаситени мазнини

Мазнини, които имат един двойно свързан (ненаситен) въглерод в молекулата. Обикновено са течни при стайна температура, но започват да се втвърдяват, когато са охладени.
Прочети цялата статия >

Ползите от силовите тренировки при жените!

Добавена на 21 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Често чуваме от познати жени: „Ако вдигам тежести, просто ще стана голяма и обемна, това не е секси!”. Първо, няма как да направите мускули за една нощ. Второ, изобщо не е лесно да станете големи и обемни.

Ако фитнесът беше лесен спорт, нямаше повече от половината американско население да е с наднормено тегло. Вдигането на тежести не значи, че ще придобиете огромни мускули и ще изглеждате като мъж. Има тонове ползи от редовните силови тренировки при жените. Няма как да очертаете и оформите мускулите си, ако само бягате на пътеката или въртите на велоергометъра.
Прочети цялата статия >