Не се ограничавайте от мазнините!

Добавена на 07 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Можете да се успокоите! Това вече е научно доказано от подробно изследване, публикувано в научното списание The Lancet. Екип от специалисти изследват 135, 000 души в 18 различни държави като идеята е да установят как точно влияят нискомаслената и нисковъглехидратната диета и има ли смисъл от тях.
Прочети цялата статия >

Как да преборим глада по време на диета?

Добавена на 06 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Ето кои продукти е добре да включите в диетата си, за да не ви мъчи нечуван глад и това да не се отрази на килограмите ви:

1. Яйца

Високо протеиновите и полиненаситените мазнини правят този продукт универсална храна за активни хора. Яйцата са включени в списъка на продуктите, които спортните специалисти препоръчват да се включат в диетата, ако човек планира да намали мастната маса и не иска да губи мускули.
Прочети цялата статия >

Да нагласим закуската!

Добавена на 05 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Чаша кафе на сутринта, закуска на обяд и вечеря вечер - това е диетата на повечето от нас. Ето защо имаме проблеми с стомашно-чревния тракт, наднорменото тегло, стрес, разсеяност и хроничен спад на енергия.

Но за добро здраве е достатъчно да се коригира диетата ни, като се обърне специално внимание на закуската.
Прочети цялата статия >

Интересни неща за мазнините!

Добавена на 03 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Правилните мазнини правят бодибилдъра наистина добър. Независимо дали целта ви е да сте огромни или просто „нацепени“, мазнините могат да са ваш съюзник. Просто трябва да знаете с кои да се храните, кои да отбягвате, какво количество да консумирате и кой е най – добрият тайминг за прием. Абстрахирайте се от страховете си и усетете ползата от мазнините, вашите нови най – добри приятели.
Прочети цялата статия >

Помага ли инсулина, за повишаването на протеиновия синтез, след тренировка?

Добавена на 02 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Храненето след тренировка е от решаващо значение за максимални резултати в покачването на мускулна маса. Стимулирането на организма, което идва от тренировката, задейства сигналните пътища в мускулните клетки, което дава възможност за значително увеличение на мускулния протеинов синтез. Но тези пътища не остават активни за дълго време.
Прочети цялата статия >

Вкусно и полезно, протеинов шейк с фъстъчено масло!

Добавена на 01 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Нямате време, но ви се иска да се храните правилно, нали? Това, което ще ви предложим, ще ви отнеме по-малко от минута и е изненадващо удобно.

В края на краищата не е необходимо да си губите времето, да миете купища чинии и да вършите тонове работа.
Прочети цялата статия >

Храненето и сексът, какво е общото между тях?

Добавена на 30 Ноември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Сексуалното желание винаги може да бъде подобрено. За да направите това, достатъчно е да се придържате към определена диета. Някои продукти са в състояние да засилят нуждата ви от интимни ласки, те са по-известни като афодициаци.

Учени от Healthspan са направили проучване сред 2000 души, като са установили, че има редица признаци, които показват липса на някои витамини и минерали. Например, хората, които имат намалено либидо, може да изпитват недостиг на витамин D.
Прочети цялата статия >