Полезен ли е фитнесът за тийнейджърите?

Добавена на 25 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар

Напоследък се отделя все повече внимание на проблема със затлъстяването при децата и тийнейджърите, което поставя здравето им под светлината на прожекторите. Трябва да се проумее нуждата от физическа активност в тази възраст. Статистиките сочат, че тийнейджърите прекарват почти 30 часа всяка седмица в гледане на телевизия и хранене с мазни боклуци, а тренировките остават на заден план.
Прочети цялата статия >

Хранене за гиганти

Добавена на 24 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

За да растат, билдерите се нуждаят от сън. Оптималното му количество за повечето здраво трениращи в период за маса е 8 ч.

През това време не горите толкова калории, както през останалото време на деня, но някакви все пак се горят. И ако през нощта не ставате, за да ядете, за енергията, необходима по време на сън, тялото се обръща към мускулната маса и почва да я топи. Получава се гатанка: сънят е растеж, но и разграждане на мускулната тъкан за енергия.
Прочети цялата статия >

Малко информация за мазнините!

Добавена на 22 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Полезни мазнини

Мононенаситени мазнини

Мазнини, които имат един двойно свързан (ненаситен) въглерод в молекулата. Обикновено са течни при стайна температура, но започват да се втвърдяват, когато са охладени.
Прочети цялата статия >

Ползите от силовите тренировки при жените!

Добавена на 21 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Често чуваме от познати жени: „Ако вдигам тежести, просто ще стана голяма и обемна, това не е секси!”. Първо, няма как да направите мускули за една нощ. Второ, изобщо не е лесно да станете големи и обемни.

Ако фитнесът беше лесен спорт, нямаше повече от половината американско население да е с наднормено тегло. Вдигането на тежести не значи, че ще придобиете огромни мускули и ще изглеждате като мъж. Има тонове ползи от редовните силови тренировки при жените. Няма как да очертаете и оформите мускулите си, ако само бягате на пътеката или въртите на велоергометъра.
Прочети цялата статия >

Да обърнем внимание на нара!

Добавена на 20 Октомври, Категория: Диети, Напиши коментар

Той е мощен помощник в защита на вашето здраве. Нарът съдържа уникален и мощен антиоксидант, наречен punicalagin.
Сокът от нар е по – мощен антиоксидант от червеното вино, гроздовия сок, сока от червена боровинка, зеления чай дори от сока от акаи. Пиенето на сок от нар намалява оксидативния стрес (токсичните ефекти на свободните радикали) при здрави хора. Също сигурява защита срещу сърдечни заболявания, рак и когнитивно увреждане.
Прочети цялата статия >

Зимата, сезонът на мускулната маса!

Добавена на 18 Октомври, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Шест месечна програма, която ще ви направи ХЪЛК през зимата

За бодибилдърите зимата е наистина добър сезон. Зимата е време за мускули. Това е времето, когато се изгражда мускулна маса. Дошло е времето за покачване на мускулна маса, за да се появите следващата пролет по-голям, по-силен, отколкото сам мислите, че можете да бъдете.
Прочети цялата статия >

Нужен ли е чийтинга по време на тренировка?

Добавена на 15 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Хората казват, че с измама не може да се просперира и върви напред, и че хората, които мамят, всъщност лъжат себе си. Трябва да проверим дали това е в сила, когато става дума за бодибилдинг упражнения. Много фитнес експерти ще ви кажат, че единственият начин да оптимална тренировка е това да вдигате с перфектната техника, като по учебник, и че всичко останало е загуба на време.

Има и други, които рязко се противопоставят и твърдят, че определено има ползи от чийтинга, те дори казват, че е много трудно за натуралните атлети да натрупат мускулна маса, освен ако не чийтват от време на време от стандартната техника на изпълнение. В тази статия ще разгледаме различните гледни точки и методи за чийтинг, за да си отговорим на въпроса.
Прочети цялата статия >