Три съвета за изгаряне на корема

Добавена на 05 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако вашата цел е да се отървете от коремните мазнини, то ние ще ви дадем три съвета, които ще ви помогнат да го направите по-бързо и лесно и без да ходите във фитнеса.

Тази статия се концентрира главно върху храненето, а не върху фитнес тренировката, тъй като това е първото нещо, над което трябва да се съсредоточите, за да изгорите мазнините на корема.

Разбира се, фитнеса също е много важен за здравословен начин на живот и не бива да се пренебрегват. Гарантирането на добра дието обаче е отправната точка за желаната загуба на мазнини.

Надяваме се, че нашите съвети ще ви помогнат да започнете да постигате целите си по най-добрия начин.
Прочети цялата статия >

Четири упражнения за МАСИВЕН бицепс

Добавена на 05 Януари, Категория: Упражнения, 26 коментара
Виждали ли сте някога във фитнес залата културист с малък бицепс? Мисля, че не... Тренировката за бицепс е любима почти за всеки. Напомпването, което получавате при трениране на бицепса, е уникално и незаменимо.

Всеки път, когато някой спомене „напомпване”, се сещаме най-вече за бицепса. Но кои са най-ефективните начини да получим това „напомпване”? И още нещо- дали действително доброто напомпване означава, че ги тренираме правилно?

Сигурни сме, че ще възникнат и още въпроси свързани с тренировките за бицепс. В тази статия ще отговорим на някои от тях.
Прочети цялата статия >

Йохимбе - за спорт, фитнес и още нещо..

Добавена на 03 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара

Защо атлетите го приемат?


Много фитнес атлети го използват заради силното му качество да забързва човешкия метаболизъм.

Какво казват учебниците за него?


Като стимулант, йохимбето забързва метаболизма. Главният алкалоид в йохимбето е йохимбина, който от своя страна може да е токсичен в по - големи дозировки.

Този алкалоид блокира специфичен рецептор, който увеличава производителността на нервната система, така, че вие да получавате повече адреналин, в следствие на което вашия метаболизъм се забързва.
Прочети цялата статия >

По – бърза тренировка, по – добри резултати!

Добавена на 02 Януари, Категория: Фитнес, Напиши коментар
Една от най – големите грешки на всички занимаващи се със фитнес и друг вид тренировки е прекарването на прекалено много време в самите фитнес зали.

Тази статия ще помогне главно на тези, които не тренират, защото си мислят, че една тренировка отнема прекалено много време ( около 2-3 часа ) и това им служи като оправдание да не отидат.

Нека погледнем 5 начина, които ще ни помогнат да не си губим времето напразно и да тренираме по 2 часа, като започнем от подготовката на екипировката за следващата тренировка до чуденето коя точно мускулна група да тренираме този път във фитнеса.
Прочети цялата статия >

Три неща, които трябва да хапнете след тренировка

Добавена на 02 Януари, Категория: Статии, 7 коментара
Ако ходите на фитнес като луди, пробвате всичко, но не виждате желаните резултати, тази статия е за вас. Ще ви предложим 3 вида храна, която трябва да консумирате след фитнес тренировка, за да извлечете максимума от нея.

Ще ви дадем насоки как да снабдите мускулите си с нужните хранителни вещества и енергия, за да се възстановяват и растат по-добре. Тези от вас, които не се хранят в часа след фитнес, не знаят каква голяма грешка допускат.

В повечето случаи проблемът е, че бързате да отиде някъде след тренировка или просто имате нужда от душ и т.н. В такъв случай ви препоръчваме лесни и бързи за приготвяне храни.
Прочети цялата статия >

Пет добавки за по - добра мозъчна функция и фокус

Добавена на 31 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако сте от тези хора, които могат да се занимават с много най - различни странични дейности и същевременно да си вършат добре работата, то трябва да се запознаем, защото не сте много.

Фокусирането върху едно нещо, освен фитнеса, е достатъчно трудно тези дни дори без нарастващия брой на отвличащите вниманието занимания в ежедневието ни.

Ето защо ви предлагаме пет хранителни добавки, които ще подобрят мозъчната ви функция и фокуса, за да може да вършите работата си, и фитнес тренировките, ефективно и без проблем дори когато странични дейности отвличат вниманието ви.
Прочети цялата статия >

Oт какви витамини и минерали се нуждаем

Добавена на 30 Декември, Категория: Статии, 3 коментара
Възстановяване на организма след тренировка във фитнеса изисква множество витамини и минерали, които участват в синтеза на нови клетки и тъкани. Например, някои витамини и минерали необходими за улесняване създаването на ендогенни противовъзпалителни съединения, ето ги и тях:

Витамин B6
Витамин E
Витамин C
Ниацин
Цинк
Селен
Магнезий


Много от витамините и минералите служат като антиоксиданти и помагат при защитата срещу окислителното увреждане, породено от възпаление по време на фитнес занимания и други.
Прочети цялата статия >