Лютият червен пипер и отслабването

Добавена на 21 Януари, Категория: Хранителни добавки, 12 коментара
Използването на думите лют червен пипер и отслабване в едно изречение не е нещо, което повечето хора биха направили, сигурен съм в това.

Може ли да отслабнете като ядете люти чушки? И да, и не. Ще ви дадем повече информация относно това.

Ползите за здравето от лют червен пипер(люти червени чушки) са феноменални, а помощта при свалянето на килограми е една от тях.
Прочети цялата статия >

Равномерно балансирана диета - РБД

Добавена на 20 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Равномерно балансираната диета е може би най-рационалният и толерантен хранителен режим. Той се характеризира с балансиран по отношение на енергийната стойност ( фитнес ) прием на мазнини и въглехидрати.

Съотношението между калориите, идващи от мазнините и тези от въглехидратите е 1:1.

Консумират се разнообразни храни, принадлежащи към всички групи, включително хляб и хлебни изделия, захар и захарни изделия, масла с растителен или животински произход, както и плодове.
Прочети цялата статия >

Девет съвета да свалим тегло до 3-4 седмици

Добавена на 19 Януари, Категория: Статии, 2 коментара

1. Едно от най-важните неща, които трябва да правите, за да свалите килограми, е редовната кардио тренировка.


Това наистина върши работа и особено, ако правите най-ефективните упражнения. Трябва да сте постоянни, ако искате да видите резултати. Упражненията, които горят най-много калории са: бягане, колоездене, плуване, аеробика, скално катерене, джогинг.

2. Пийте много вода.


Тя помага за подобряване на метаболизма и по-лесното горене на мазнините, изхвърляне на излишните токсини и натрупани вредни вещества в организма. Пийте вода във фитнеса и извън фитнеса.
Прочети цялата статия >

Как суроватката може да подобри имунната ви система

Добавена на 18 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Повечето бодибилдъри консумират суроватъчен протеин, за да стимулират мускулния растеж след фитнес. Някои са наясно с възможностите му да засища и включват базирани на суроватъчен протеин закуски, шейкове и цялостни заместители на хранене в дневния си хранителен режим.

Но, знаете ли, че суроватъчният протеин може да засили имунната ви система?

Какво представлява суроватъчният протеин?


Суроватката е вторичен продукт от производството на сирене. След като сиренето е произведено, тя се отцежда и преработва в хранителни придукти и напитки.
Прочети цялата статия >

Важността на храненето преди и след тренировка

Добавена на 17 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Много важно за пълноценния хранителен режим е времето преди и след тренировка във фитнеса.

Консумирането на лесно смилаеми въглехидрати и протеини преди тренировка ще повиши ефективността и ще подобри катаболизма по време на фитнес.

Въглехидратите и протеините могат едновременно да се използват като гориво и да предотвратят умората в мускулите.

Въглехидратите и протеините преди тренировка ще попречат на катаболизма (разграждането на тъканите) чрез подтискане на ензима oxoacid dehydrogenase, който използва мускулната тъкан като гориво.
Прочети цялата статия >

Възможно ли да качите повече, с по - бързо хранене

Добавена на 16 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Когато става въпрос за хранене, мислете за това като за маратон, не като за спринт!

Спомняте ли си как вашата майка винаги ви напомняше да дъвчете храната по n-брой пъти. Тя определено е знаела какво говори!

Добре сдъвканата храна не само ще помогне за нейното по – добро и по – бързо усвояваане, а и ще спомогне за това храносмилателната система да “работи” нормално.
Прочети цялата статия >

Ниско въглехидратна диета - НВД

Добавена на 14 Януари, Категория: Диети, 11 коментара
Ниско въглехидратната диета е хранителен режим, който се характеризира с приемането на значително редуцирани количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите, като при това изборът им трябва да бъде ограничен само в рамките на онези, които имат нисък до среден гликемичен индекс.

Консумират се храни, богати предимно на белтъчини и мазнини, съдържащи възможно най-малко въглехидрати.

При правилен подход чрез този хранителен режим се постига сравнително бързо и ефективно намаляване на телесните мазнини, както и оформяне на тялото при минимални загуби на мускулна маса.
Прочети цялата статия >