Как да заздравим имунната си система

Добавена на 13 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Като се има предвид количеството стрес, на което повечето от нас са подложени всеки ден, дали в работата, или във фитнеса, не е изненада, че имунната ни система може да е отслабена, което ни прави податливи дори на най-леките бактерии и вируси, които се появяват през зимните месеци.

Нека разгледаме няколко стратегии, които ще ви помогнат да заздравите имунната си система и да я направите толкова силна, че да не може да се заразите от човек с настинка, който се мотае около вас във фитнеса или на работното място.

Предоставяме ви много лесно четиво с насоки какво да направите...
Прочети цялата статия >

Как да си върнете старата форма във фитнеса

Добавена на 12 Януари, Категория: Статии, 4 коментара
Преди да се завърнете във фитнеса след дълго отсъствие поради контузия или друга причина, трябва да бъдете сигурни, че сте напълно готови за сериозно физическо натоварване.

В зависимост от това от колко време не сте правили нормални физически упражнения, е препоръчително да започнете бавно и леко като постепенно надграждате тренировките си на по-трудни и натоварващи нива.

Обикновено се препоръчва да започнете само с пътеката и велоергометъра в първата седмица във фитнеса. Това се прави, за да посъбудите мускулите и бавно да се подготвите за следващите по-сериозни тренировки.
Прочети цялата статия >

Сънят, горенето на мазнини и още нещо..

Добавена на 08 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Според скорошно изследване сънят на американците намалява прогресивно като най-зле в това отношение са мъжете между 30 и 44 години.

Цената, която плащаме за липсата на сън, е много висока. Негативното въздействие върху здравето ви е повече, отколкото предполагате.

Е, как е възможно липсата на сън да засяга и да пречи на усилията ни да свали някой излишен килограм във фитнес? Нека да разгледаме няколко важни фактора...
Прочети цялата статия >

Три съвета за изгаряне на корема

Добавена на 05 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако вашата цел е да се отървете от коремните мазнини, то ние ще ви дадем три съвета, които ще ви помогнат да го направите по-бързо и лесно и без да ходите във фитнеса.

Тази статия се концентрира главно върху храненето, а не върху фитнес тренировката, тъй като това е първото нещо, над което трябва да се съсредоточите, за да изгорите мазнините на корема.

Разбира се, фитнеса също е много важен за здравословен начин на живот и не бива да се пренебрегват. Гарантирането на добра дието обаче е отправната точка за желаната загуба на мазнини.

Надяваме се, че нашите съвети ще ви помогнат да започнете да постигате целите си по най-добрия начин.
Прочети цялата статия >

Четири упражнения за МАСИВЕН бицепс

Добавена на 05 Януари, Категория: Упражнения, 26 коментара
Виждали ли сте някога във фитнес залата културист с малък бицепс? Мисля, че не... Тренировката за бицепс е любима почти за всеки. Напомпването, което получавате при трениране на бицепса, е уникално и незаменимо.

Всеки път, когато някой спомене „напомпване”, се сещаме най-вече за бицепса. Но кои са най-ефективните начини да получим това „напомпване”? И още нещо- дали действително доброто напомпване означава, че ги тренираме правилно?

Сигурни сме, че ще възникнат и още въпроси свързани с тренировките за бицепс. В тази статия ще отговорим на някои от тях.
Прочети цялата статия >

Йохимбе - за спорт, фитнес и още нещо..

Добавена на 03 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара

Защо атлетите го приемат?


Много фитнес атлети го използват заради силното му качество да забързва човешкия метаболизъм.

Какво казват учебниците за него?


Като стимулант, йохимбето забързва метаболизма. Главният алкалоид в йохимбето е йохимбина, който от своя страна може да е токсичен в по - големи дозировки.

Този алкалоид блокира специфичен рецептор, който увеличава производителността на нервната система, така, че вие да получавате повече адреналин, в следствие на което вашия метаболизъм се забързва.
Прочети цялата статия >

По – бърза тренировка, по – добри резултати!

Добавена на 02 Януари, Категория: Фитнес, Напиши коментар
Една от най – големите грешки на всички занимаващи се със фитнес и друг вид тренировки е прекарването на прекалено много време в самите фитнес зали.

Тази статия ще помогне главно на тези, които не тренират, защото си мислят, че една тренировка отнема прекалено много време ( около 2-3 часа ) и това им служи като оправдание да не отидат.

Нека погледнем 5 начина, които ще ни помогнат да не си губим времето напразно и да тренираме по 2 часа, като започнем от подготовката на екипировката за следващата тренировка до чуденето коя точно мускулна група да тренираме този път във фитнеса.
Прочети цялата статия >