Как да изберем добър фет-бърнар

Добавена на 26 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Ако търсите силен и ефективен фет-бърнър, който ще ви помогне да смъкнете излишното тегло и да очертаете по-добре мускулите си, трябва да знаете за няколко ключове неща.

Ще ви ги разясним, за да може да изберете най-доброто на пазара.

Ключови съставки, които да търсите


Лесно може да ви объркат безбройните съставки в описанията на фет бърнърите.
Прочети цялата статия >

Телесните мазнини, жените и още..

Добавена на 25 Януари, Категория: За жени, Напиши коментар
Жените са предразположени да имат повече телесни мазнини от мъжете, по-точно с около 5 процента повече.

По природа, тялото на жената е устроено така, че да осигурява максимална защита за нея и потенциалния плод. В резултат от това, жените имат повече ензими за съхраняването на мазнини и по-малко ензими за изгарянето им.

Освен това естрогенът в жените активира ензимите за съхраняване на мазнини, което предизвиква напълняване.
Прочети цялата статия >

Високо въглехидратна диета - ВВД

Добавена на 24 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Високо въглехидратната диета е хранителен режим, при който основен енергиен източник са въглехидратите. Приложим е за хората с бърз метаболизъм и тези, които желаят да увеличат своята мускулна маса.

Разбира се, както при другите хранителни режими, ефектът от високо въглехидратната диета зависи от подбора на храните.

Тъй като този режим допуска включването на голям брой твърде разнообразни по своята същност въглехидратни източници, ако бъдат застъпени не особено подходящи такива, това може да забави постигането на желаните цели или да компрометира резултатите изцяло.
Прочети цялата статия >

Глутамин и ползите от използването му

Добавена на 23 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара
Използвате ли глутамин? Не?

Може би ще го направите, след като научите ползите от него.

Глутаминът е въглероден и азотен донор, спомага за възстановяването на гликогена, който дава енергията.

Глутаминът е най-важният компонент на мускулния протеин и помага за изграждането на мускулите.
Прочети цялата статия >

Кетонна диета (диета на Аткинс)

Добавена на 22 Януари, Категория: Диети, 8 коментара
Кетонната диета е разновидност на ниско въглехидратната и представлява хранителен режим, който се характеризира с приемането на крайно минимални количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите.

Консумират се храни, богати предимно на белтъчини и мазнини, съдържащи възможно най-малко въглехидрати.

При правилен подход чрез този хранителен режим се постига сравнително бързо и ефективно намаляване на телесните мазнини.
Прочети цялата статия >

Лютият червен пипер и отслабването

Добавена на 21 Януари, Категория: Хранителни добавки, 12 коментара
Използването на думите лют червен пипер и отслабване в едно изречение не е нещо, което повечето хора биха направили, сигурен съм в това.

Може ли да отслабнете като ядете люти чушки? И да, и не. Ще ви дадем повече информация относно това.

Ползите за здравето от лют червен пипер(люти червени чушки) са феноменални, а помощта при свалянето на килограми е една от тях.
Прочети цялата статия >

Равномерно балансирана диета - РБД

Добавена на 20 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Равномерно балансираната диета е може би най-рационалният и толерантен хранителен режим. Той се характеризира с балансиран по отношение на енергийната стойност ( фитнес ) прием на мазнини и въглехидрати.

Съотношението между калориите, идващи от мазнините и тези от въглехидратите е 1:1.

Консумират се разнообразни храни, принадлежащи към всички групи, включително хляб и хлебни изделия, захар и захарни изделия, масла с растителен или животински произход, както и плодове.
Прочети цялата статия >