Съвети за заздравяване скелетната система

Добавена на 06 Февруари, Категория: За жени, 1 коментар
По - голямата част от жените са изправени пред заплахата от развитие на остеопороза, заболяване, което води до отслабване на костите и ги прави лесни за счупване. Тази болест води до около 1.5 млиона фрактури всяка година - най-вече на бедрената кост, китката и гръбнака.

Въпреки че остеопорозата засяга и двата пола, жените са по-силно засегнати от нея. Но все пак има решение на проблема.

Вижте, развиването на заболяването не става за една нощ, нужно е доста дълго време, така че можете да го предотвратите, ако действате сега.
Прочети цялата статия >

Трикове, с които да свалите последните 2 килограма

Добавена на 05 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар
Преди да започнете се запитайте дали наистина искате да свалите тези последни 2 килограма, или вашето здраве, фитнес, самочувствие и качество на живота вече са достатъчно подобрени?

Запомнете, „мечтаното тегло” се надценява, защото се постига много трудно, а още по-трудно се поддържа.

Погледнете назад и се опитайте да разберете защо сте престанали да топите килограми. В повечето случаи, причината е, че се храните повече, отколкото си мислите или правите същите упражнения отново и отново.
Прочети цялата статия >

Как алкохолът влияе на постиженията ви?

Добавена на 04 Февруари, Категория: Статии, 2 коментара
Алкохолът е въглехидрат, но не се превръща в глюкоза като другите въглехидрати, а в мастна киселина и е по-вероятно да се натрупа като мазнини в тялото, дори и да ходите на фитнес.

Така че, ако пиете алкохол и ходите на фитнес, метаболизмът на мазнините е поставен под въпрос.

В алкохола се съдържат 7 калории на 1 грам. Един шот джин има около 110 калории, а една бира около 140-150 калории, 13 грама въглехидрати, както и някои витамини и минерали.
Прочети цялата статия >

Покачване на мускулна маса – умеем ли да го правим качествено?

Добавена на 03 Февруари, Категория: Статии, 12 коментара
Въпреки че има хора, които не биха го признали открито, всички ние мечтаем за добра визия и впечатляващи физически данни.

Всеки от нас има собствен вкус и нужди, разбира се, но в една или друга степен се стремим да изглеждаме добре и да поддържаме добър тонус.

Когато изглеждаме добре и се харесваме, ние се чувстваме по-добре, нали?
Прочети цялата статия >

Четири съвета за изграждане на оформени гърди

Добавена на 02 Февруари, Категория: Упражнения, 11 коментара
Колко вдигаш? Това е постоянният въпрос, който всички използват, за да премерят своята телесна сила и мъжество във фитнеса.

Въпреки това, в тази статия, се надяваме да насочим вниманието ви към някои от другите фактори за изграждане на чудесно изваяни и впечатляващи гърди с помощта на няколко фитнес съвети и методики.
Прочети цялата статия >

Тренировъчни методи за изграждане на огромен трицепс

Добавена на 31 Януари, Категория: Упражнения, 2 коментара
Ако искате да увеличите размера на ръцете си, то едно от най-важните неща е да се фокусирате върху работата над трицепса във фитнеса.

Когато изградите голям и оформен трицепс, ръцете ви ще станат по - забележими и респектиращи, защото този мускул съставя голяма част от общата маса на ръката.

Много хора не взимат под внимание развиването на този мускул, а се съсредоточават върху бицепса. Тренировката във фитнес за бицепс също е важна, за да се балансира натоварването в горната част на тялото и да се направят големи ръце.
Прочети цялата статия >

Ниско въглехидратна – високомазнинна диета

Добавена на 30 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Ниско въглехидратна – високомазнинната диета е хранителен режим, разновидност на типичната ниско въглехидратна диета, целящ увеличаване на мускулната маса .

Той се характеризира с приемането на значително редуцирани количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите, като преобрадават онези, които имат нисък до среден гликемичен индекс, но се допуска и консумацията на въглехидрати с висок гликемичен индекс.

Увеличеното количество енергия е за сметка на увеличеното количество на приеманите мазнини.
Прочети цялата статия >