Покачване на мускулна маса – умеем ли да го правим качествено?

Добавена на 03 Февруари, Категория: Статии, 12 коментара
Въпреки че има хора, които не биха го признали открито, всички ние мечтаем за добра визия и впечатляващи физически данни.

Всеки от нас има собствен вкус и нужди, разбира се, но в една или друга степен се стремим да изглеждаме добре и да поддържаме добър тонус.

Когато изглеждаме добре и се харесваме, ние се чувстваме по-добре, нали?
Прочети цялата статия >

Четири съвета за изграждане на оформени гърди

Добавена на 02 Февруари, Категория: Упражнения, 11 коментара
Колко вдигаш? Това е постоянният въпрос, който всички използват, за да премерят своята телесна сила и мъжество във фитнеса.

Въпреки това, в тази статия, се надяваме да насочим вниманието ви към някои от другите фактори за изграждане на чудесно изваяни и впечатляващи гърди с помощта на няколко фитнес съвети и методики.
Прочети цялата статия >

Тренировъчни методи за изграждане на огромен трицепс

Добавена на 31 Януари, Категория: Упражнения, 2 коментара
Ако искате да увеличите размера на ръцете си, то едно от най-важните неща е да се фокусирате върху работата над трицепса във фитнеса.

Когато изградите голям и оформен трицепс, ръцете ви ще станат по - забележими и респектиращи, защото този мускул съставя голяма част от общата маса на ръката.

Много хора не взимат под внимание развиването на този мускул, а се съсредоточават върху бицепса. Тренировката във фитнес за бицепс също е важна, за да се балансира натоварването в горната част на тялото и да се направят големи ръце.
Прочети цялата статия >

Ниско въглехидратна – високомазнинна диета

Добавена на 30 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Ниско въглехидратна – високомазнинната диета е хранителен режим, разновидност на типичната ниско въглехидратна диета, целящ увеличаване на мускулната маса .

Той се характеризира с приемането на значително редуцирани количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите, като преобрадават онези, които имат нисък до среден гликемичен индекс, но се допуска и консумацията на въглехидрати с висок гликемичен индекс.

Увеличеното количество енергия е за сметка на увеличеното количество на приеманите мазнини.
Прочети цялата статия >

Източници на протеин и насоки за правилна употреба

Добавена на 28 Януари, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара
Първото нещо, което трябва да споменем за протеините e, че трябва да си ги набавим на първо място с храната, а като хранителна добавка да се приема само когато е най-необходимо.

Наистина е хубаво да се пият протеинови шейкове като добавка, но те не трябва да заместват основното хранене в никакъв случай!

Протеиновите източници се класифицират като пълни и непълни. Пълните съдържат всички незаменими аминокиселини, от които тялото се нуждае.
Прочети цялата статия >

Хранителни добавки за енергия и издръжливост

Добавена на 27 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара
Когато чуят думите „хранителни добавки”, повечето хора се сещат първо за големи мускули, градени във фитнеса.

Често хората ги свързват само с професионалните културисти, или с хора, посещавали често фитнес зала, дори много често.

Други пък вярват, че хранителните добавки се взимат от хора с влошено здраве, породено от проблеми с храненето.
Прочети цялата статия >

Как да изберем добър фет-бърнар

Добавена на 26 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Ако търсите силен и ефективен фет-бърнър, който ще ви помогне да смъкнете излишното тегло и да очертаете по-добре мускулите си, трябва да знаете за няколко ключове неща.

Ще ви ги разясним, за да може да изберете най-доброто на пазара.

Ключови съставки, които да търсите


Лесно може да ви объркат безбройните съставки в описанията на фет бърнърите.
Прочети цялата статия >