Петте основни причини, които водят до претрениране

Добавена на 23 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар

1. Прекалено продължителни тренировки


Мускулите растат, когато си почивате и спите, а не когато сте в залата. Проучванията са показали, че силовите тренировки от по 3-4 часа дневно не носят по-голяма полза в сравнение с тренировките от по час, час и половина.

Принципът, че „повече е по-добре”, важи за много неща, но не и тук. Когато сме подложени на голям физически или психически стрес, тялото ни консумира високи нива на глюкоза.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия за перфектни коремни мускули

Добавена на 22 Февруари, Категория: Статии, 5 коментара
С наближаването на лятото, повечето от нас започват да се замислят за начините, чрез които могат да изваят коремните си “плочки” така, както винаги са искали. Може би сте се опитвали да постигнете това в миналото чрез фитнес, но не сте имали много успех.

Постигането на добър резултат в тази насока не зависи само от упоритата работа във фитнеса и усилия в упражненията, нужна е правилна и комплексна стратегия.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за GABA?

Добавена на 21 Февруари, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Какво е GABA и какво върши?


GABA, или гама-аминобутирова киселина, е мощна аминокиселина, която е открита за пръв път през 1883-та година в Берлин.

Всъщност, тя е класифицирана като невротрансмитер, което означава, че помага на нервните импулси да преминат синапсите (празнините) и да комуникират по-добре. GABA има множество положителни ефекти върху нервната система.
Прочети цялата статия >

Пушенето, фитнеса и още нещо...

Добавена на 20 Февруари, Категория: Статии, 8 коментара
Всички познаваме хора, които спортуват активно и същевременно пушат.

Въпросът е, каква вреда оказва пушенето върху бодибилдърите и до колко бихме могли да подобрим постиженията си, ако се откажем от този вреден навик.

Вредата от пушенето


Тютюнът съдържа над 4000 различни химикали, които оказват различно влияние върху човешкия организъм. Най-вредните от тях са: никотинът, въглеродният монооксид и катранът.
Прочети цялата статия >

Рони Колман – един истински шампион!

Добавена на 19 Февруари, Категория: Статии, 2 коментара
Познат с вечното си добро настроение и шегите в тренировъчните си клипчета, Рони Колман вероятно е най-успешният културист на всички времена.

Носител е на 8 поредни титли от най-предстижния турнир „Мистър Олимпия”, рекорд, който споделя единствено с легендата Лий Хейни.

Роналд Дийн Колман е роден на 13-ти май 1964г. в щат Луизиана. В университета играе американски футбол под ръководството на известния тренъор Еди Робинсън.
Прочети цялата статия >

Едно упражнение за изграждане на ОГРОМНА предмишница

Добавена на 18 Февруари, Категория: Упражнения, 7 коментара

Едно упражнение за изграждане на огромна предмишница - сгъване на китката с дъмбел


Факт е, че когато става въпрос за тренировка за ръце, всеки се фокусира върху бицепса и трицепса. Това е разбираемо, но се замислете... Когато сте навън, много по-вероятно е да носите някаква тениска, а не потник.

Това означава, че най-видимата част от горната част на тялото ви са предмишниците. Така че има голям смисъл в това да се концентрирате върху тяхното развитие, за да ги направите мощни и силни.
Прочети цялата статия >

11 вкусни храни за здраво сърце

Добавена на 17 Февруари, Категория: Статии, 3 коментара
Тази статия не е точно на тема фитнес, но има общо с воденето на здравословен начин на живот, което е още една от идеите, заради които е създадено изданието BodyTime.bg!

По - надолу из редовете ще узнаете 11 наистина вкусни храни, измежду които риба, чай, бобови и листни растения, които ще носят здраве за вашето сърце!
Прочети цялата статия >