Източници на протеин и насоки за правилна употреба

Добавена на 28 Януари, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара
Първото нещо, което трябва да споменем за протеините e, че трябва да си ги набавим на първо място с храната, а като хранителна добавка да се приема само когато е най-необходимо.

Наистина е хубаво да се пият протеинови шейкове като добавка, но те не трябва да заместват основното хранене в никакъв случай!

Протеиновите източници се класифицират като пълни и непълни. Пълните съдържат всички незаменими аминокиселини, от които тялото се нуждае.
Прочети цялата статия >

Хранителни добавки за енергия и издръжливост

Добавена на 27 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара
Когато чуят думите „хранителни добавки”, повечето хора се сещат първо за големи мускули, градени във фитнеса.

Често хората ги свързват само с професионалните културисти, или с хора, посещавали често фитнес зала, дори много често.

Други пък вярват, че хранителните добавки се взимат от хора с влошено здраве, породено от проблеми с храненето.
Прочети цялата статия >

Как да изберем добър фет-бърнар

Добавена на 26 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Ако търсите силен и ефективен фет-бърнър, който ще ви помогне да смъкнете излишното тегло и да очертаете по-добре мускулите си, трябва да знаете за няколко ключове неща.

Ще ви ги разясним, за да може да изберете най-доброто на пазара.

Ключови съставки, които да търсите


Лесно може да ви объркат безбройните съставки в описанията на фет бърнърите.
Прочети цялата статия >

Телесните мазнини, жените и още..

Добавена на 25 Януари, Категория: За жени, Напиши коментар
Жените са предразположени да имат повече телесни мазнини от мъжете, по-точно с около 5 процента повече.

По природа, тялото на жената е устроено така, че да осигурява максимална защита за нея и потенциалния плод. В резултат от това, жените имат повече ензими за съхраняването на мазнини и по-малко ензими за изгарянето им.

Освен това естрогенът в жените активира ензимите за съхраняване на мазнини, което предизвиква напълняване.
Прочети цялата статия >

Високо въглехидратна диета - ВВД

Добавена на 24 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Високо въглехидратната диета е хранителен режим, при който основен енергиен източник са въглехидратите. Приложим е за хората с бърз метаболизъм и тези, които желаят да увеличат своята мускулна маса.

Разбира се, както при другите хранителни режими, ефектът от високо въглехидратната диета зависи от подбора на храните.

Тъй като този режим допуска включването на голям брой твърде разнообразни по своята същност въглехидратни източници, ако бъдат застъпени не особено подходящи такива, това може да забави постигането на желаните цели или да компрометира резултатите изцяло.
Прочети цялата статия >

Глутамин и ползите от използването му

Добавена на 23 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара
Използвате ли глутамин? Не?

Може би ще го направите, след като научите ползите от него.

Глутаминът е въглероден и азотен донор, спомага за възстановяването на гликогена, който дава енергията.

Глутаминът е най-важният компонент на мускулния протеин и помага за изграждането на мускулите.
Прочети цялата статия >

Кетонна диета (диета на Аткинс)

Добавена на 22 Януари, Категория: Диети, 8 коментара
Кетонната диета е разновидност на ниско въглехидратната и представлява хранителен режим, който се характеризира с приемането на крайно минимални количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите.

Консумират се храни, богати предимно на белтъчини и мазнини, съдържащи възможно най-малко въглехидрати.

При правилен подход чрез този хранителен режим се постига сравнително бързо и ефективно намаляване на телесните мазнини.
Прочети цялата статия >