Всичко за фибрите и значението им за организма

Добавена на 04 Март, Категория: Статии, 1 коментар

1. Какво представляват и какъв е произходът им?


Фибрите са несмилаеми или в някои случаи изключително трудно смилаеми вещества, които идват от стените на растителните клетки. Има два вида фибри: разтворими и неразтворими (груб фураж). Разтворимостта им се отнася за способността им да се разграждат във вода.
Прочети цялата статия >

Основни правила при сплит тренировките

Добавена на 03 Март, Категория: Тренировки, 3 коментара
Доверете се на професионалистите, сплит тренировките са правилният начин за работа във фитнеса. Тренировката за цялото тяло, може да донесе чудесни резултати, ако е много интензивна и режимът е добър, но сплитът, т.е. тренирането на отделните мускулни групи в различни дни, ще ви осигури още по-добри и по-бързи постижения.

Ако тренирате наведнъж всички части от тялото, най-вероятно ще ви трябват поне 2 часа. Има доста предимства в това да намалите времетраенето на тренировката: по-висока интензивност, по-добър фокус, повече енергия и сила, по-малък риск от претрениране.
Прочети цялата статия >

5 експертни съвета към тийнейджърите за оптимизиране на резултатите

Добавена на 02 Март, Категория: Статии, 4 коментара
Да започнете с фитнеса от ранна тийнейджърска възраст е едно от най-добрите неща, които може да направите.

Тийн бодибилдингът ще ви даде страхотни основи за топ развитие на по-късен етап и ще подобри цялостното ви здраве. Ето и нашите съвети:
Прочети цялата статия >

Тренировъчен план за начинаещи от Джей Кътлър

Добавена на 01 Март, Категория: Тренировки, 27 коментара
Точно започвате фитнеса? Начинаещите, повече от всички други, се нуждаят от добри напътствия по отношение на тренировките и храненето. Повечето от тях считат, че винаги може да се измъчим още малко с идеята „повече е по-добре”.

Иронията тук обаче е, че повече може да означава по-малко (по-зле), а претренирането в крайна сметка е вредно и не води до повишаване на мускулната маса.
Прочети цялата статия >

11 супер „странични ефекта” от приема на Л-Карнитин

Добавена на 26 Февруари, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

1. Топене на мазнините


Ако искате да се изчистите от излишните мазнини, то това е аминокиселината, от която се нуждаете. Л-карнитинът пренаса дълговерижните мастни киселини като триглицеридите в митохондриите, където те се окисляват за производство на енергия.

Карнитинът има качеството да намаля умората и да служи за потискане на апетита. Ето защо, л-карнитинът ще ви свърши много работа, когато сте на диета. Той не само ще ви помогне да не трупате мазнини, но и ще повиши аеробния ви капацитет, което означава, че ще можете да горите повече калории при кардио.
Прочети цялата статия >

Напрегнатото ежедневие и пълноценната тренировка

Добавена на 25 Февруари, Категория: Упражнения, 2 коментара
В напрегнатото общество, което живеем, липсата на време за фитнес много често е причината за водене на непълноценен живот, било то физически, или хранителнен.

Дали е възможно да се направи истински добра тренировка след работа, когато бързате да се приберете при семейството си? Отговорът е в съставянето на тренировъчен план, изграден от комплексни упражнения.
Прочети цялата статия >

Тренировъчните елементи - загрявката и разтягането

Добавена на 24 Февруари, Категория: Без категория, 1 коментар
Всеки е чувал, че загрявката и разтягането са важна част от всяка тренировъчна програма, но какво точно имат предвид с това специалистите и до колко тези скучни занимания биха допринесли за постигането на целите ни?

След като прочетете следващите редове, ще започнете да отделяте повече време на предтренировъчната и следтренировъчната подготовка и резултатите няма да закъснеят!
Прочети цялата статия >