Тренировъчен план за начинаещи от Джей Кътлър

Добавена на 01 Март, Категория: Тренировки, 27 коментара
Точно започвате фитнеса? Начинаещите, повече от всички други, се нуждаят от добри напътствия по отношение на тренировките и храненето. Повечето от тях считат, че винаги може да се измъчим още малко с идеята „повече е по-добре”.

Иронията тук обаче е, че повече може да означава по-малко (по-зле), а претренирането в крайна сметка е вредно и не води до повишаване на мускулната маса.
Прочети цялата статия >

11 супер „странични ефекта” от приема на Л-Карнитин

Добавена на 26 Февруари, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

1. Топене на мазнините


Ако искате да се изчистите от излишните мазнини, то това е аминокиселината, от която се нуждаете. Л-карнитинът пренаса дълговерижните мастни киселини като триглицеридите в митохондриите, където те се окисляват за производство на енергия.

Карнитинът има качеството да намаля умората и да служи за потискане на апетита. Ето защо, л-карнитинът ще ви свърши много работа, когато сте на диета. Той не само ще ви помогне да не трупате мазнини, но и ще повиши аеробния ви капацитет, което означава, че ще можете да горите повече калории при кардио.
Прочети цялата статия >

Напрегнатото ежедневие и пълноценната тренировка

Добавена на 25 Февруари, Категория: Упражнения, 2 коментара
В напрегнатото общество, което живеем, липсата на време за фитнес много често е причината за водене на непълноценен живот, било то физически, или хранителнен.

Дали е възможно да се направи истински добра тренировка след работа, когато бързате да се приберете при семейството си? Отговорът е в съставянето на тренировъчен план, изграден от комплексни упражнения.
Прочети цялата статия >

Тренировъчните елементи - загрявката и разтягането

Добавена на 24 Февруари, Категория: Без категория, 1 коментар
Всеки е чувал, че загрявката и разтягането са важна част от всяка тренировъчна програма, но какво точно имат предвид с това специалистите и до колко тези скучни занимания биха допринесли за постигането на целите ни?

След като прочетете следващите редове, ще започнете да отделяте повече време на предтренировъчната и следтренировъчната подготовка и резултатите няма да закъснеят!
Прочети цялата статия >

Петте основни причини, които водят до претрениране

Добавена на 23 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар

1. Прекалено продължителни тренировки


Мускулите растат, когато си почивате и спите, а не когато сте в залата. Проучванията са показали, че силовите тренировки от по 3-4 часа дневно не носят по-голяма полза в сравнение с тренировките от по час, час и половина.

Принципът, че „повече е по-добре”, важи за много неща, но не и тук. Когато сме подложени на голям физически или психически стрес, тялото ни консумира високи нива на глюкоза.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия за перфектни коремни мускули

Добавена на 22 Февруари, Категория: Статии, 5 коментара
С наближаването на лятото, повечето от нас започват да се замислят за начините, чрез които могат да изваят коремните си “плочки” така, както винаги са искали. Може би сте се опитвали да постигнете това в миналото чрез фитнес, но не сте имали много успех.

Постигането на добър резултат в тази насока не зависи само от упоритата работа във фитнеса и усилия в упражненията, нужна е правилна и комплексна стратегия.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за GABA?

Добавена на 21 Февруари, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Какво е GABA и какво върши?


GABA, или гама-аминобутирова киселина, е мощна аминокиселина, която е открита за пръв път през 1883-та година в Берлин.

Всъщност, тя е класифицирана като невротрансмитер, което означава, че помага на нервните импулси да преминат синапсите (празнините) и да комуникират по-добре. GABA има множество положителни ефекти върху нервната система.
Прочети цялата статия >