Шварценегер - принципи и завет

Добавена на 20 Март, Категория: Статии, 27 коментара
Ако има човек, който наистина остави голяма следа в света на бодибилдинга, то това е Арнолд Шварценегер. Дори да не сте чували за никой друг от средите на културизма, то за Арнолд сте чували.

Той е известен не само със страхотната си мускулна физика, но и с това, че е голямо вдъхновение за много хора. Неговите легендарни тренировъчни съвети от миналото важат и днес. Ако приемете неговия подход към фитнеса, то ще имате сериозен напредък.
Прочети цялата статия >

10 извинения, които ще провалят диетата ви

Добавена на 19 Март, Категория: Статии, 1 коментар

1. Часът е 16.00 и съм изморен, нещо сладко ще ми даде сили, за да изкарам до края на деня.


Дори да получите сили, това ще е, защото кръвната ви захар се е покачила чувствително, което означава, че на малко по-късен етап от деня ще има рязък спад, който ще доведе до състояние, в което сте по-уморени и раздразнителни от сега.

Все пак, малко бадеми (или друга здравословна, планирана храна) ще ви помогнат да се почувствате по-фокусирани и здрави до края на деня.
Прочети цялата статия >

Как да организираме поддържането на хранителен режим?

Добавена на 18 Март, Категория: Статии, 1 коментар
В днешното натоварено ежедневие проблемът с чисто техническото организиране на хранителния режим все по-често се явява пречка за спазването му. Всички, които не са професионални спортисти (т.е. не се занимават само и единствено със спорт) имат важни ангажименти всеки ден, които в някаква степен ангажират времето им – учащите посещават учебни занятия (училище, университет), работещите имат свои служебни задължения.

Няма да Ви убеждаваме във важността на хранителния режим – като наши читатели и клиенти, Вие чудесно знаете това. Вярно е, че понякога спазването на хранителния режим изисква малко повече усилия, но те гарантирано са оправдани, защото до голяма степен определят резултатите, които ще постигнете.
Прочети цялата статия >

За жените : 20 минути за по-добро тяло!

Добавена на 17 Март, Категория: За жени, 3 коментара
В това натоварено и забързано ежедневие, жените намират все по-малко време за здравето си. Но малки промени във вашия лайфстайл могат да ви помогнат за добра форма и здраво тяло.

Често слушаме хората да се оплакват от липса на време и мотивация за тренировки, или за това, че твърде заети, за да се упражняват. Всеки от нас може да отдели 20 минути дневно, за да постигне здравословно тегло и тяло. Всички ходим на кино, партита и т.н., а толкова ли е трудно да намерим едни 20 минути за трениране?
Прочети цялата статия >

Как да тренирате прасците си за оптимален растеж

Добавена на 16 Март, Категория: Фитнес, 8 коментара
Прасците наистина са мускул, труден за развиване, изискват доста специфично натоварване и много трениращи се оплакват именно, че прасците им изостават.

Ако сте от злощастните хора с генетично малки прасци, тази статия може да Ви накара да направите определени промени в тренировъчния си план.
Прочети цялата статия >

5 тренировки за изграждане мускулната маса на краката

Добавена на 15 Март, Категория: Тренировки, 8 коментара
Кой е истинският показател за страхотна физика? Големият бицепс? Нацепените плочки на корема? Може би широкият гръб?

Няма верен отговор измежду тези предположения. Истината е в симетрията! Симетрична физика е тази, при която всички части от тялото се вливат балансирано една в друга. Никоя от тях не е по-голяма от другата.
Прочети цялата статия >

Кай Грийн разказва за живота си

Добавена на 14 Март, Категория: Статии, 11 коментара
Роден съм на 12-ти юли в Бруклин, Ню Йорк. Едва на 6 години останах под опеката на социалните служби поради проблемна семейна среда. Следващите 10 години прекарах в различни сиропиталища и приемни семейства. Именно заради трудната среда намерих спасение в тренирането с тежести.

Дълбоко в душата си винаги съм знаел, че бодибилдингът изисква талант и воля, които хората много често подценяват.
Прочети цялата статия >