4 съвета за намаляване на телесните мазнини без загуба на мускул

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, 9 коментара

Настъпи времето да намалим телесните мазнини!


Щом четете статията, най-вероятно сте от многото хора, които имат малко повечко телесни мазнини, отколкото биха искали.

Много от нас тренират здраво през цялата година, за да натрупат мускулна маса, но същевременно покачват и количеството на нежеланите мазнини. Ако искате приятна физика, то трябва да намалите процента на телесните мазнини в тялото.
Прочети цялата статия >

Колко често трябва да тренирате коремните си мускули

Добавена на 11 Април, Категория: Статии, 22 коментара

Колко важно е това да тренирате корема често, ако целта ви са коремни „плочки”?


Има най-различни мнения по тази тема. Хората могат да успеят (и да се провалят) с всички видове програми за изграждане на коремните мускули.

Освен това, много хора, които тренират корема си здраво всеки ден, имат страхотни „плочки”, но пък други притежават дори по-красива преса, а изобщо не работят за коремните мускули!
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за хром пиколинат (Chromium Picolinate)

Добавена на 05 Април, Категория: Хранителни добавки, 16 коментара

1. Какво представлява и какъв е произходът му?


Хром пиколинат се счита за най-добрия източник на хром. Хромът е минерал, който е от съществено значение за производството на инсулин в организма.

Инсулинът е хормон, който стабилизира нивото на кръвната захар в организма. Бирената мая се счита за най-добрия източник на хром, но храни като царевица, ябълки, цвекло, домати, пшеничен зародиш, трици, сладкия картофи, също са богати на този минерал.
Прочети цялата статия >

Интервалните кардио тренировки

Добавена на 04 Април, Категория: Тренировки, 15 коментара

Най-добрият начин за забързване на метаболизма и горене на мазнините


Наблюдавали сме стотици хора в залата, които стриктно правят 30-60 минути кардио, 3 пъти в седмицата, за поне година, а нямат осезаем прогрес откъм физика. Ако вашата тренировъчна програма е подобна, то сега ще разберете защо не постигате желаните резултати.

Познаваме много фитнес инструктори, които препоръчват по 6-7 часа кардио на седмица в продължение на няколко месеца.
Прочети цялата статия >

Фитнес тяло 2011 - Участвай и спечели !

Добавена на 02 Април, Категория: Новини, 4 коментара

Тренирате усилено?

Искате постиженията Ви да бъдат оценени?

Искате трудът Ви да бъде възнаграден?


Fitness #1 Superstore & BodyTime Ви поканват да участвате в открития конкурс:

Фитнес тяло 2011


Fitness #1 Superstore & BodyTime организират конкурс за най-красиво, хармонично и пропорционално тяло във Facebook! Дойде моментът всички да видят това, което сте постигнали! Време е да станете известни!
Прочети цялата статия >

За жените: 10 съвета за справяне с целулита

Добавена на 01 Април, Категория: За жени, 4 коментара

1. Изчистване на тялото с четка


Някои експерти твърдят, че това е ключът към пълното отстраняване на целулита. Според тях това помага за ускоряването на лимфната система при премахването на токсините от тялото.

Разбира се, ползата от това зависи от достоверието на теорията, че целулитът се дължи на токсини, но активната лимфна система така или иначе помага за подобряване на кожата. За най-добри резултати навлажнете кожата си и след това използвайте четка.
Прочети цялата статия >

Силовите тренировки и всичко за тях!

Добавена на 30 Март, Категория: Статии, 1 коментар
Плаши ли Ви идеята за силово трениране? При повечето хора изниква образ на мъже с огромни кореми, които пъшкайки и викайки бутат невероятни тежести.

Истината обаче е, че силовото трениране е един от най-ефективните начини за един обикновен човек да промени физиката си като превърне тялото си в машина за изгаряне на мазнини. Статистиката показва, че хората, които започнат ефективни силови тренировки могат да се похвалят с видими резултати след само 3 месеца!
Прочети цялата статия >