Анаболните ензими - ключът към максимално използване на вашия мускулен потенциал

Добавена на 22 Март, Категория: Хранителни добавки, 4 коментара
Почти всеки, който стъпи във фитнес залата, поне малко се интересува от състоянието на анаболизма си. Ако отделяте част от времето си през деня за вдигане на тежести, то естествено бихте искали да получите най-добрите резултати за вложените усилия.

Анаболизмът е процесът, при който прости вещества се преобразуват в по-сложни съединения като костите и мускулната тъкан. Когато започнете да вдигате, вие натоварвате мускулите, а след това ги захранвате с хранителни вещества и почивка, тогава се включва и анаболизмът.
Прочети цялата статия >

Включвате ли бокс в тренировъчната си програма?

Добавена на 21 Март, Категория: Статии, Напиши коментар
Добавянето на бокс към тренировката не само изгражда мускули, сила и издръжливост, но и помога за подобряването на баланса, гъвкавостта и координацията.

Други предимства от него са подобрена скорост и устойчивост. Ако не сте включили бокс в тренировката си, то трябва да го направите, просто е.
Прочети цялата статия >

Шварценегер - принципи и завет

Добавена на 20 Март, Категория: Статии, 27 коментара
Ако има човек, който наистина остави голяма следа в света на бодибилдинга, то това е Арнолд Шварценегер. Дори да не сте чували за никой друг от средите на културизма, то за Арнолд сте чували.

Той е известен не само със страхотната си мускулна физика, но и с това, че е голямо вдъхновение за много хора. Неговите легендарни тренировъчни съвети от миналото важат и днес. Ако приемете неговия подход към фитнеса, то ще имате сериозен напредък.
Прочети цялата статия >

10 извинения, които ще провалят диетата ви

Добавена на 19 Март, Категория: Статии, 1 коментар

1. Часът е 16.00 и съм изморен, нещо сладко ще ми даде сили, за да изкарам до края на деня.


Дори да получите сили, това ще е, защото кръвната ви захар се е покачила чувствително, което означава, че на малко по-късен етап от деня ще има рязък спад, който ще доведе до състояние, в което сте по-уморени и раздразнителни от сега.

Все пак, малко бадеми (или друга здравословна, планирана храна) ще ви помогнат да се почувствате по-фокусирани и здрави до края на деня.
Прочети цялата статия >

Как да организираме поддържането на хранителен режим?

Добавена на 18 Март, Категория: Статии, 1 коментар
В днешното натоварено ежедневие проблемът с чисто техническото организиране на хранителния режим все по-често се явява пречка за спазването му. Всички, които не са професионални спортисти (т.е. не се занимават само и единствено със спорт) имат важни ангажименти всеки ден, които в някаква степен ангажират времето им – учащите посещават учебни занятия (училище, университет), работещите имат свои служебни задължения.

Няма да Ви убеждаваме във важността на хранителния режим – като наши читатели и клиенти, Вие чудесно знаете това. Вярно е, че понякога спазването на хранителния режим изисква малко повече усилия, но те гарантирано са оправдани, защото до голяма степен определят резултатите, които ще постигнете.
Прочети цялата статия >

За жените : 20 минути за по-добро тяло!

Добавена на 17 Март, Категория: За жени, 3 коментара
В това натоварено и забързано ежедневие, жените намират все по-малко време за здравето си. Но малки промени във вашия лайфстайл могат да ви помогнат за добра форма и здраво тяло.

Често слушаме хората да се оплакват от липса на време и мотивация за тренировки, или за това, че твърде заети, за да се упражняват. Всеки от нас може да отдели 20 минути дневно, за да постигне здравословно тегло и тяло. Всички ходим на кино, партита и т.н., а толкова ли е трудно да намерим едни 20 минути за трениране?
Прочети цялата статия >

Как да тренирате прасците си за оптимален растеж

Добавена на 16 Март, Категория: Фитнес, 8 коментара
Прасците наистина са мускул, труден за развиване, изискват доста специфично натоварване и много трениращи се оплакват именно, че прасците им изостават.

Ако сте от злощастните хора с генетично малки прасци, тази статия може да Ви накара да направите определени промени в тренировъчния си план.
Прочети цялата статия >