Как да се отървете от водното тегло по най-бързия начин

Добавена на 20 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако се чудите как да свалите килограмите, които са следствие от водна задръжка, то не сте сами. Някои хора задържат вода по такъв начин, че телата им изглеждат подути и по-тежки, отколкото са в действителност.

Факт е, че телата ни са съставени от 70% вода, а в мускулите процентът е 75, докато в мастните клетки около 50. Това е много вода, нали така?
Прочети цялата статия >

5 ДЕБЕЛИ лъжи при оформянето на коремните мускули

Добавена на 17 Април, Категория: Статии, 7 коментара
Ако искате да имате добре оформени коремни мускули, то трябва да се потрудите много и обикновените коремни преси изобщо няма да ви стигнат.

Представяме ви 5 лъжи за коремните мускули и горенето на мазнини, които може би ви пречат да постигнете оформени „плочки”.
Прочети цялата статия >

Максимална загуба на тегло: най-доброто време за кардио?

Добавена на 16 Април, Категория: Статии, 4 коментара
Много хора не осъзнават колко важна е добре планираната във времето кардио тренировка, когато става дума за премахване на мазнините в тялото.

Независимо дали е рано сутринта или късно вечерта, най-важното нещо е просто да го правите. Продължителната кардио тренировка - бягане, каране на колело или разходка за поне 30 минути, ще изгори мазнини без значение кога я извършвате.
Прочети цялата статия >

7 начина за приготвяне на пилешко месо

Добавена на 15 Април, Категория: Хранене, 3 коментара
Ако искате страхотна физика, вие трябва да се храните с пилешко... с много пилешко. Ето как да получите най-добрия вкус за парите си.

1. Използвайте марината


Един от най-бързите и лесни начини за приготвяване на вкусно пилешко е просто да използвате марината. Може да я купите от магазин или да си я направите сами (по-добрият вариант). Залейте пилешките гърди с маринатата и изчакайте няколко часа, така че ароматът да се впие в пилето преди готвенето. Най-добре използвайте маринатата предната вечер преди да сготвите пилешкото.
Прочети цялата статия >

Как да оформим долната част от коремните мускули

Добавена на 14 Април, Категория: Упражнения, 13 коментара
Намирането на най-добрата тренировка за оформяне на долната част от корема невинаги е лесно. В тази статия ще ви помогнем да изградите наистина добра тренировка.

Преди да стигнем до трите упражнения, важно е да научите някои основни неща при тренирането за долната част на коремните мускули.

Първото нещо, което трябва да разберете, е това, че натоварването на тази зона от тялото няма да ви помогне да изгорите мазнините около нея. За да ги изчистите, трябва да изгорите мазнините по цялото тяло
Прочети цялата статия >

Как да постигнем добър мускулен релеф и обем

Добавена на 13 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Всеки иска добър мускулен релеф и обем, нали така? Е, не тип „Тернинатор”, но здрави, изчистени и добре изглеждащи мускули.

Релефните и големи мускули не само изглеждат добре, но също така са най-добрият съюзник в битката с мазнините. Те са много активна тъкан и са двигателят, който изгаря калориите. Колкото повече мускули имате, толкова по-работещ е вашият метаболизъм. Това означава, че ще горите калории при извършването на всекидневните си занимания и дори като спите.
Прочети цялата статия >

4 съвета за намаляване на телесните мазнини без загуба на мускул

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, 9 коментара

Настъпи времето да намалим телесните мазнини!


Щом четете статията, най-вероятно сте от многото хора, които имат малко повечко телесни мазнини, отколкото биха искали.

Много от нас тренират здраво през цялата година, за да натрупат мускулна маса, но същевременно покачват и количеството на нежеланите мазнини. Ако искате приятна физика, то трябва да намалите процента на телесните мазнини в тялото.
Прочети цялата статия >