Как да оформим долната част от коремните мускули

Добавена на 14 Април, Категория: Упражнения, 13 коментара
Намирането на най-добрата тренировка за оформяне на долната част от корема невинаги е лесно. В тази статия ще ви помогнем да изградите наистина добра тренировка.

Преди да стигнем до трите упражнения, важно е да научите някои основни неща при тренирането за долната част на коремните мускули.

Първото нещо, което трябва да разберете, е това, че натоварването на тази зона от тялото няма да ви помогне да изгорите мазнините около нея. За да ги изчистите, трябва да изгорите мазнините по цялото тяло
Прочети цялата статия >

Как да постигнем добър мускулен релеф и обем

Добавена на 13 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Всеки иска добър мускулен релеф и обем, нали така? Е, не тип „Тернинатор”, но здрави, изчистени и добре изглеждащи мускули.

Релефните и големи мускули не само изглеждат добре, но също така са най-добрият съюзник в битката с мазнините. Те са много активна тъкан и са двигателят, който изгаря калориите. Колкото повече мускули имате, толкова по-работещ е вашият метаболизъм. Това означава, че ще горите калории при извършването на всекидневните си занимания и дори като спите.
Прочети цялата статия >

4 съвета за намаляване на телесните мазнини без загуба на мускул

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, 9 коментара

Настъпи времето да намалим телесните мазнини!


Щом четете статията, най-вероятно сте от многото хора, които имат малко повечко телесни мазнини, отколкото биха искали.

Много от нас тренират здраво през цялата година, за да натрупат мускулна маса, но същевременно покачват и количеството на нежеланите мазнини. Ако искате приятна физика, то трябва да намалите процента на телесните мазнини в тялото.
Прочети цялата статия >

Колко често трябва да тренирате коремните си мускули

Добавена на 11 Април, Категория: Статии, 22 коментара

Колко важно е това да тренирате корема често, ако целта ви са коремни „плочки”?


Има най-различни мнения по тази тема. Хората могат да успеят (и да се провалят) с всички видове програми за изграждане на коремните мускули.

Освен това, много хора, които тренират корема си здраво всеки ден, имат страхотни „плочки”, но пък други притежават дори по-красива преса, а изобщо не работят за коремните мускули!
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за хром пиколинат (Chromium Picolinate)

Добавена на 05 Април, Категория: Хранителни добавки, 16 коментара

1. Какво представлява и какъв е произходът му?


Хром пиколинат се счита за най-добрия източник на хром. Хромът е минерал, който е от съществено значение за производството на инсулин в организма.

Инсулинът е хормон, който стабилизира нивото на кръвната захар в организма. Бирената мая се счита за най-добрия източник на хром, но храни като царевица, ябълки, цвекло, домати, пшеничен зародиш, трици, сладкия картофи, също са богати на този минерал.
Прочети цялата статия >

Интервалните кардио тренировки

Добавена на 04 Април, Категория: Тренировки, 15 коментара

Най-добрият начин за забързване на метаболизма и горене на мазнините


Наблюдавали сме стотици хора в залата, които стриктно правят 30-60 минути кардио, 3 пъти в седмицата, за поне година, а нямат осезаем прогрес откъм физика. Ако вашата тренировъчна програма е подобна, то сега ще разберете защо не постигате желаните резултати.

Познаваме много фитнес инструктори, които препоръчват по 6-7 часа кардио на седмица в продължение на няколко месеца.
Прочети цялата статия >

Фитнес тяло 2011 - Участвай и спечели !

Добавена на 02 Април, Категория: Новини, 4 коментара

Тренирате усилено?

Искате постиженията Ви да бъдат оценени?

Искате трудът Ви да бъде възнаграден?


Fitness #1 Superstore & BodyTime Ви поканват да участвате в открития конкурс:

Фитнес тяло 2011


Fitness #1 Superstore & BodyTime организират конкурс за най-красиво, хармонично и пропорционално тяло във Facebook! Дойде моментът всички да видят това, което сте постигнали! Време е да станете известни!
Прочети цялата статия >