6 големи ползи от бягането

Добавена на 25 Април, Категория: Статии, 7 коментара
Хората обикновено възприемат бягането по два коренно различни начина - или го обичат, или го мразят. То е болезнено, досадно и изтощително. Така че какво кара хората да го обичат? Защо тези, които го мразят, все пак го правят? Ами просто защото ползите от бягането далеч надхвърлят омразата.

Много хора започват с бягането, защото искат да свалят няколко килограма или да стегнат краката си. Това естествено са потенциални ползи от бягането, но изобщо не са единствените.
Прочети цялата статия >

Няколко идеи и препоръки за протеинови шейкове

Добавена на 23 Април, Категория: Без категория, 5 коментара
Всеки активен спортист в някаква степен разчита на протеиновите шейкове, а в днешното динамично ежедневие те се превръщат в удобен вариант за хранене „в крачка” и за всеки модерен човек по принцип.

В момента пазарът предлага огромно разнообразие от протеинови пудри – могат да се купят както еднокомпонентни протеини (съдържащи само един източник на белтъчини), така и многокомпонентни продукти (т.нар. протеинови матрици, съдържащи повече от един белтъчен източник).
Прочети цялата статия >

Мотивацията като ключов фактор при оформянето на коремните мускули

Добавена на 21 Април, Категория: Статии, 4 коментара
Правилното отношение и настройка помагат на човек да е постоянен при следването на целта си. Трудностите по пътя няма да му попречат да продължи напред. Отдадеността на каузата се засилва още повече, заради мотивацията, която получава от другите. С нужната мотивация човек може да постигне всяка цел.

Мотивационният фактор (при изкарването на мечтаните „плочки”) се засилва от резултатите, които имат много други хора. Възможността за успех е налице толкова дълго, колкото човекът изпълнява редовно необходимите стъпки. Забележителна промяна може да се види, ако нужното постоянство за поне 3 месеца.
Прочети цялата статия >

Как да се отървете от водното тегло по най-бързия начин

Добавена на 20 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако се чудите как да свалите килограмите, които са следствие от водна задръжка, то не сте сами. Някои хора задържат вода по такъв начин, че телата им изглеждат подути и по-тежки, отколкото са в действителност.

Факт е, че телата ни са съставени от 70% вода, а в мускулите процентът е 75, докато в мастните клетки около 50. Това е много вода, нали така?
Прочети цялата статия >

5 ДЕБЕЛИ лъжи при оформянето на коремните мускули

Добавена на 17 Април, Категория: Статии, 7 коментара
Ако искате да имате добре оформени коремни мускули, то трябва да се потрудите много и обикновените коремни преси изобщо няма да ви стигнат.

Представяме ви 5 лъжи за коремните мускули и горенето на мазнини, които може би ви пречат да постигнете оформени „плочки”.
Прочети цялата статия >

Максимална загуба на тегло: най-доброто време за кардио?

Добавена на 16 Април, Категория: Статии, 4 коментара
Много хора не осъзнават колко важна е добре планираната във времето кардио тренировка, когато става дума за премахване на мазнините в тялото.

Независимо дали е рано сутринта или късно вечерта, най-важното нещо е просто да го правите. Продължителната кардио тренировка - бягане, каране на колело или разходка за поне 30 минути, ще изгори мазнини без значение кога я извършвате.
Прочети цялата статия >

7 начина за приготвяне на пилешко месо

Добавена на 15 Април, Категория: Хранене, 3 коментара
Ако искате страхотна физика, вие трябва да се храните с пилешко... с много пилешко. Ето как да получите най-добрия вкус за парите си.

1. Използвайте марината


Един от най-бързите и лесни начини за приготвяване на вкусно пилешко е просто да използвате марината. Може да я купите от магазин или да си я направите сами (по-добрият вариант). Залейте пилешките гърди с маринатата и изчакайте няколко часа, така че ароматът да се впие в пилето преди готвенето. Най-добре използвайте маринатата предната вечер преди да сготвите пилешкото.
Прочети цялата статия >