Как да оформим косите коремни мускули (V- образни адамови мускули)

Добавена на 04 Май, Категория: Фитнес, 11 коментара
Внимание, мъже! Искали ли сте някога да отидете на плаж и да не се притеснявате, когато се разхождате без горнище?

Дами? Сигурно мечтаете да събирате всички погледи, когато сте с оскъдни бански?

Силно ли желаете да имате красиви коси коремни мускули като топ моделите по телевизията? Готови ли сте да правите коремни преси по 3 часа всеки ден? Това ви звучи нереално? Не се притеснявайте! Коремните „плочки” не са чак толкова непостижими.
Прочети цялата статия >

Защо имаме нужда от фет бърнъри?

Добавена на 03 Май, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара
Ето че най-накрая сте взели правилното решение- време е да спазвате качествен тренировъчен и хранителен режим, за да изчистите излишните мазнини през пролетта. Летният сезон е точно зад ъгъла, а вие имате нужда от постигане на възможно най-добрата физическа форма.

След като вече сте направили този избор, най-вероятно ще попаднете в една от следните 3 групи хора, които искат да свалят ненужните килограми:
Прочети цялата статия >

Кардио срещу силова тренировка

Добавена на 02 Май, Категория: Тренировки, 2 коментара
Има различни видове упражнения. Но два от тях са основните, върху които ние ще се съсредоточим. Кардиото и силовите тренировки.

Кардио упражненията буквално ще изгорят калориите и мазнините, а също така ще забързат метаболизма ви. Силовите тренировки ще развият вашите мускули. Това ще направи тялото ви по-силно, по-оформено и по-респектиращо. Трябва да комбинирате и двата вида тренировка, за да изградите красиво тяло и да постигнете тялото си.
Прочети цялата статия >

Съвети към ектоморфите, които искат да качат мускулна маса

Добавена на 01 Май, Категория: Статии, 10 коментара
Тренирали сте здраво във фитнеса или у дома, но не сте качили мускулна маса и сте разочаровани от това? Причината за това може би се крие във вашия тип тяло.

Ако имате къса горна част на тялото, дълги ръце/крака, много малко мазнини, тесни гърди и рамене- вие сте ектоморф.
Прочети цялата статия >

Правилното време за хранене: преди или след тренировка?

Добавена на 29 Април, Категория: Статии, 1 коментар
Наистина е предизвикателство да подберем най-правилното време за хранене през тренировъчните дни. Хранителният тайминг влияе много на тренировките, на това как се чувствате по време на упражненията.

Ако консумирате прекалено голямо количество храна преди тренировка, може да се почувствате лениви, а освен това има опасност от стомашно разстройство.
Прочети цялата статия >

10-те най-сладки и вкусни летни храни, които са подходящи в период на чистене

Добавена на 27 Април, Категория: Статии, 6 коментара
За щастие, има цяла група от летни храни, които могат да се впишат в менюто ви и са много вкусни. Освен с вкуса си те ще са ви полезни и в битката с килограмите.

Ето и десетте най-добри храни, върху които може да се фокусирате през лятото:
Прочети цялата статия >

Кое изгаря повече калории: бягането навън или пътеката в залата?

Добавена на 26 Април, Категория: Тренировки, 5 коментара

Кое е по-полезно за здравето?


Има някои научни доказателства за това, че бягането навън изгаря повече калории от това на закрито. Все пак има противоречия по въпроса. Може да изгорите същото количество калории при бягане на пътеката, но просто ще ви трябва повече време. На закрито може по-лесно да следите и да коригирате скоростта, както и съпротивлението. Тези функции ще ви позволят да горите калории така, както би било при бягане навън.
Прочети цялата статия >