3 храни, които трябва да консумирате след тренировка

Добавена на 06 Юни, Категория: Статии, 8 коментара
Може би тренирате като луди, но не виждате резултатите, които искате, въпреки че пробвате най-различни упражнения и диети. Тази статия има за цел да ви предложи 3 храни, които да консумирате след тренировка, за да извлечете максимална полза от нея.

Вашите мускули се нуждаят от подходящите хранителни вещества, за да се възстановяват и растат. Много от вас не се хранят след тренировка, което е голяма грешка, на която може би не сте обръщали внимание в миналото.
Прочети цялата статия >

and the WINNER is ? Приключи откритият конкурс на Fitness1 & BodyTime

Добавена на 03 Юни, Категория: Новини, 46 коментара
Fitness1 & BodyTime организираха конкурс за най-красиво, хармонично и пропорционално тяло във Facebook! Дойде моментът да обявим резултатите! Време е да станете известни!

Да припомним – наградният фонд надхвърля 3000 лева!

Кой участва в този конкурс?


Конкурсът беше отворен за всички, които желаят да участват! Участваха Дами и Господа от всички възрасти! В продължение на 2 месеца Fitness1 & BodyTime приемаха снимките на участниците (пратени по електронна поща) и ги публикуваха на своите страници във Facebook. Самото гласуване продължи точно 1 месец, като за всеки участник се сумират гласовете, събрани на тези две страници.
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса + Видео! - част II

Добавена на 02 Юни, Категория: Упражнения, 3 коментара

Преса и изправяне с щанга от седеж


➡ Възможности за увеличаване на силата – обща сила на тялото.

➡ Потенциал за изграждане на мускулна маса – цялата коремна област и рамена.

В света на фитнеса има много противоречиви мнения за коремните преси. Коремните преси с тежест над главата ограничават гръбначната флексия, но натоварват значително торса като цяло и усукващите таза флексори.
Прочети цялата статия >

Как да излезем от застоя

Добавена на 01 Юни, Категория: Статии, 1 коментар
Застоят е състояние, с което се сблъскваме често в борбата за подобряване на физиката. Добрата новина е, че може да бъде преборено с упоритост и воля. Какво правите, когато сте изправени пред трудност в работата или личният живот? Разбира се, че не се предавате, а търсите решение на проблема.

Същият принцип важи и при тренировките, независимо дали се опитвате да свалите излишни килограми или да качите мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Ектоморфен телесен тип – привилегировани или не?

Добавена на 31 Май, Категория: Статии, 6 коментара
Диференциацията на телесните типове е направена за първи път от американския учен Уилям Шелдън. Той разграничава три типа конституция на човешкото тяло – ендоморфен, мезоморфен и ектоморфен. Всеки от тях се характеризира с определени физически данни и метаболитни особености.

Разбира се, това разграничение не е практически абсолютно точно и фиксирано – реално в повечето случаи дадено тяло комбинира характеристики от различни телесни типове в различно съотношение. Чистите типични ендо, мезо и ектоморфи са рядкост.
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса + Видео! - част I

Добавена на 30 Май, Категория: Упражнения, 8 коментара

Преден клек на Андерсън (на стойка)



➡ Възможности за увеличаване на силата – типични за клека, увеличаване на началната сила за мъртва тяга.

➡ Потенциал за изграждане на мускулна маса – бедра и цялостно развитие на краката.

Клекът на стойка беше популяризиран от един от най-силните мъже, съществували някога на Земята – Пол Андерсън. Той работи при различни позиции, за да подобри силовите си постижения (дори копае дупки в градината си, за да може да поставя щангата на различни височини!).
Прочети цялата статия >

5 начина за подобряване на инсулиновата чувствителност

Добавена на 27 Май, Категория: Статии, 2 коментара

Важността на инсулиновата чувствителност


Въглехидратите и инсулинът могат да бъдат нож с две остриета. Инсулинът е най-анаболният, антикатаболен хормон в организма. Той подобрява усвояването на аминокиселините от мускулната тъкан, което от своя страна стартира синтеза на протеина. Инсулинът предотвратява окисляването на аминокиселините (от храна или мускул) като източник на резервно гориво.
Прочети цялата статия >