5 храни, които трябва да избягвате, защото са богати на натрий

Добавена на 27 Юни, Категория: Статии, 5 коментара
Храните, които са с високо съдържание на сол, допринасят за високо кръвно налягане и други здравни проблеми като висок холестерол и дори диабет. Постоянният прием на твърде много натрий може ви изложи на риск от сърдечно-съдови заболявания и инсулт. Американската сърдечна асоциация казва, че трябва да се стремите към неповече от 1500 милиграма натрий на ден.

Храните, които са богати на сол, карат тялото да задържа допълнително вода в опит да балансира натрия в организма. Това ще ви попречи да отслабнете. Има няколко храни, които трябва да се консумират в умерени количества или трябва да се избягват напълно, за да се ограничи приема на натрий:
Прочети цялата статия >

Истината за Трибулус Терестрис

Добавена на 26 Юни, Категория: Хранителни добавки, 6 коментара
Ако търсите начин да увеличите нивото на тестостерон, но желаете да го направите по естествен начин (без опасни медикаменти с вероятни странични ефекти), то Трибулус Терестрис е отговорът, който търсите.

Това растение се използва от векове от редица народи, вкючително Китай и Индия, които се славят с успешното прилагане на билки и растения в медицината. Може да употребявате Трибулус свободно, без да се страхувате от неблагоприятни странични ефекти, без значение какви са целите Ви.
Прочети цялата статия >

Единственият алкохол, който може да е полезен за сърцето, е червеното вино?!?

Добавена на 24 Юни, Категория: Статии, 1 коментар
В продължение на много десетилетия, алкохолът е считан за вреден за здравето на сърцето, защото е свързан със затлъстяване, високо кръвно налягане и други здравословни проблеми, които могат да навредят на сърдечната дейност.

Все пак, медицинските специалисти с годините са установили, че червеното вино може да подобри здравето на сърцето, ако се консумира в умерени количества.
Прочети цялата статия >

12 лесни за опаковане закуски, които ще ви помогнат за поддържане на перфектен хранителен режим

Добавена на 23 Юни, Категория: Без категория, 10 коментара

1. Пълнозърнеста тортила или арабска питка с пилешко


Използвайте пълнозърнеста мексиканска царевична питка (тортила) или арабски хляб, намажете с малко нискомаслена майонеза и добавете отгоре пилешки гърди, настъргана маруля, краставици и домати.

Увийте питката и я поставете в хладилника. Това е здравословна храна, която ще ви снабди едновременно с проеин и полезни въглехидрати, които ще послужат за гориво на мускулите ви.
Прочети цялата статия >

Разбиване на 3 от митовете, свързани с хидратацията

Добавена на 20 Юни, Категория: Статии, 3 коментара
Всички ние знаем колко важно е да поддържаме правилна хидратация на организма. Без течности буквално ще загинем само за няколко дни.

Въпреки че няма съмнение по отношение многобройните роли, които водата играе при поддържането на оптималната функция на органите, все още има няколко широкоразпространени мита, които са свързани с нея.
Прочети цялата статия >

4 от най-добрите начини да разкарате мазнините чрез правилно хранене

Добавена на 17 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар
За да се отървете бързо от мазнините, трябва да се храните по начин, който ще ви помогне да ги изгаряте. Намаляването на калориите или гладуването ще доведе до сваляне на килограмите, но само в краткосрочен план. Защо само в краткосрочен?

Намаляването на приема на калории влошава метаболизма, а това кара тялото да складира калориите. След като свършите с диетата и започнете да се храните нормално, множеството от калорииите, които консимирате, ще се натрупат под формата на мазнини! Ето защо, най-ефективният подход е да изградите хранителен план, който ще доведе до загуба на мазнини.
Прочети цялата статия >

Три убийствени тренировки за ръце

Добавена на 16 Юни, Категория: Тренировки, 18 коментара
Лятото наближава, а едни от от най-секси части на тялото са оформените ръце. Бицепсът и трицепсът привличат много погледи на плажа, няма никакво съмнение в това, за това бягайте във фитнеса за тренировка!

Тази статия ви предоставя 3 убийствени тренировка за ръце, които ще ви помогнат да изградите масата и оформянето, които винаги сте желали, а кой знае - може би ще ви помогнат да се отличите във всеки спорт, в който участвате!

Запомнете, че когато стане дума за брой повторения и серии, има 2 главни категории, към които трябва да се стремите във вашите тренировки:
Прочети цялата статия >