Няколко мита свързани с упражненията за корем

Добавена на 11 Юли, Категория: Статии, 2 коментара

Нашето тяло е предразположено генетично към това как да качва или сваля теглото си. Първото място, където трупаме излишни килограми, е последното, от което можем да ги свалим след това... Не можем да изчистим мазнините само от тази част на тялото, която не харесваме. Ако намаляваме килограмите, то го правим цялостно и навсякъде, дори това да не ни харесва.

Проблемът с коремните мускули се крие в това, че по принцип не ги упражняваме достатъчно ежедневието си. Качването по стълби, ходенето пеша и стречинга не са достатъчни, това е истината. Трябва да положим допълнителни усилия, за да приведем нещата в ред. Без усилия- няма резултати.

Движенията при коремните упражнения трябва да бъдат малки и контролирани. По време на бременност, коремните мускули се избутват напред. Може да се получи увисване на корема, което изобщо не е приятно. Това може да се предотврати чрез упражнения и диета.
Прочети цялата статия >

Седемте най-ефективни физически упражнения

Добавена на 08 Юли, Категория: Упражнения, 6 коментара

Експертите твърдят, че няма нищо магическо в упражненията. От тях вие получавате това, което давате като усилия. Това не означава, че трябва да се насилвате часове наред всеки ден. Просто трябва да работите умно.

Специалистите смятат, че не всички упражнения носят равна полза. Някои наистина са по-ефективни от други поради различни причини- натоварват няколко мускулни групи, подходящи са за по-голям брой хора или топят калориите по-качествено.
Прочети цялата статия >

„Стани огромен” – програмата на Рони Колман

Добавена на 07 Юли, Категория: Тренировки, 53 коментара

С 8-те си поредни титли на Мистър Олимпия, Големият Рон ще остане в историята като един от най-великите културисти на всички времена. Мислите, че той е просто чудо на природата, а вие не може да постигнете подобни успехи? Е, помислете пак!

Рони е бил полицай без бъдеще в бодибилдинга, докато собственикът на световно известна фитнес зала не му е дал безплатен доживотен абонамент за тренировки. Очевидно собственикът на фитнеса е видял нещо в Рони, което го е накарало да постъпи по този начин.
Прочети цялата статия >

Всичко за конюгираната линолова киселина (CLA)

Добавена на 06 Юли, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

1. Какво представлява и от къде идва?


Конюгираната линолова киселина (CLA) е натурална, свободна, мастна киселина, която се среща главно в месото и млечните продукти, в малки количества. CLA е открита случайно през 1978-та година от Майкъл Париза в Университета на Уисконсин, докато са били търсени мутагенни образувания в месото по време на готвене.

Изследванията, свързани с CLA, показват, че това тя може да помага при изграждането на мускулите и намаляването на телесните мазнини!
Прочети цялата статия >

5 чудесни упражнения, които може да правите вкъщи

Добавена на 05 Юли, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Повечето от нас имат толкова натоварено ежедневие, че физическите упражнения са последното нещо, за което се сещаме. Това от своя страна води до увеличаване нивото на стрес, постоянно затлъстяване и влошено здраве.

Физическите упражнения са нещото, което може да ви стимулира и да ви помогне да се справите с натовареното всекидневие с лекота. Те помагат за намаляване на стреса, за по-добър сън, за по-добро здраве, а и повишават самочувствието.
Прочети цялата статия >

За жените: Подобрете метаболизма си

Добавена на 29 Юни, Категория: За жени, 3 коментара
Знаем, че тялото ни има нужда от гориво, както и колата. Можем да подобрим производителността на колата с качествено гориво, а с евтино или некачествено износваме двигателя. При човешкия организъм е същото: ние се чувстваме по-добре, когато приемаме качествено гориво под формата на храна и напитки, а основните процеси като дишане и кръвообръщение протичат по-лесно.

Изгарянето на мазнини може да бъде постигнато чрез ограничаване броя калории, които консумираме, но другият важен фактор за контрол на теглото е количеството упражнения, които правим и ефекта им върху метаболизма.
Прочети цялата статия >

7 съвета за по-големи ръце

Добавена на 28 Юни, Категория: Статии, 9 коментара
Големите, мускулести ръце винаги ще са на мода, така че нека разгледаме няколко стратегии, които може да използвате, за да постигнете максимален растеж, с който да респектирате околните.

1. Правете различен брой повторения с правилен тайминг.


Хората често питат: „Колко повторения да правя? Много, малко, средна бройка?”, а това не е правилният въпрос. Трябва да запитате следното: „Кога да правя малко повторения, кога много и кога средна бройка?”.
Прочети цялата статия >