10 начина да направите силовата си тренировка по-тонизираща и ефективна

Добавена на 11 Август, Категория: Статии, Напиши коментар

Нека си го кажем. Дори най-отдадените билдъри могат да се отегчат, ако правят едни и същи тренировки всяка седмица. А ако не сте достатъчно мотивирани психически, това неминуемо ще се отрази на физическото ви състояние, тъй като тялото ви ще привикне към еднообразието и няма да се натоварва максимално.

Но има най-различни възможности за разнообразяване на тренировките, така че скуката дори не трябва да бъде опция. Това важи още повече, когато става дума за силовата тренировка. Разнообразието при тренировките с тежести е от изключително значение, а опциите за постигането му са безкрайни- различни видове тренировъчно оборудване, техники на упражнение, последователност и т.н.
Прочети цялата статия >

Кофички за натоварване на трицепса

Добавена на 10 Август, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Упражнението е познато още като : Кофички за трицепс
Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Раменни мускули, гърди
Екипировка и оборудван е : Специализиран стенд, стойка с противотежест или успоредка
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане и бутане
Прочети цялата статия >

Жените и тренировките с тежести

Добавена на 09 Август, Категория: За жени, 3 коментара

В продължение на много години жените изпълняваха единствено кардио упражнения. Много от тях избягваха тежестите в залата, защото се плашеха от тях или мислиха, че ще станат мускулести като мъже. А ползите от силовите тренировки са много...

Упражненията с тежести подобряват метаболизма на тялото. Това означава, че може да консумирате повече калории и да поддържате теглото си в норма. По-добрият метаболизъм помага за горенето на излишните мазнини дори по време на почивка.
Прочети цялата статия >

Кофички на пейка

Добавена на 08 Август, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гръдни мускули, рамо
Екипировка и оборудване : Една или две пейки
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Кросоувър на портален скрипец

Добавена на 05 Август, Категория: Упражнения, 2 коментара

Упражнението е познато още като : Затваряне на гърди на скрипец
Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Гръдни мускули
Други мускули, участващи в движението : Раменни мускули
Екипировка и оборудване : Портален скрипец
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Бицепсово сгъване с щанга

Добавена на 04 Август, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепс
Други мускули, участващи в движението : Предмишница
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Не е нужно хранителните режими за сваляне на тегло да бъдат прекалено сложни!

Добавена на 03 Август, Категория: Статии, 1 коментар

Просто трябва да подбирате разумно храната си!



Не ни разбирайте погрешно, намаляването на излишните килограми определено е голямо предизвикателство (много добре го знаем, повярвайте ни). Просто казваме, че ако имате подходящата информация, то отслабването не е толкова трудно, колкото изглежда.

В случай, че премахнете всички преработени храни от диетата си и ги замените с естествени храни, които са богати на хранителни вещества, то ще свалите излишните килограми и ще подобрите здравето си за отрицателно време.
Прочети цялата статия >