9 мита, с които всеки начинаещ във фитнеса трябва да е наясно

Добавена на 16 Август, Категория: Статии, 1 коментар

Сигурно ги чувате постоянно. По телевизията, във фитнес залата, от приятели, дори в супермаркета. Защо? Нямаме идея. Може би заради подвеждащата реклама.

Незнанието на истината, която се крие зад тези митове, може да бъде голяма пречка за изграждането на чиста мускулна маса и оформяне на коремните плочки. Време е да разкрием за какво става въпрос.
Прочети цялата статия >

Мъртва тяга

Добавена на 15 Август, Категория: Упражнения, 11 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Четириглав бедрен мускул
Други мускули, участващи в движението : Предмишница, прасец, долна част на гърба, трапец, средна част на гърба
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Млякото е за бебета, а не за бодибилдъри

Добавена на 15 Август, Категория: Статии, 8 коментара

„Млякото е за бебетата.”- Арнолд Шварценегер

Във все по-бързо развиващия се свят на бодибилдинга различните идеи и концепции се зараждат лесно, но изчезват още по-лесно. Непрекъснато навлиза нова мода, но само малка част от нея оставя следа и се приема като основен модел, особено ако става дума за хранителния режим в бодибилдинга.

Знаете старите и доказани факти:

➡ Предимството на нисковъглехидратните диети
➡ Здравните ползи от рибеното масло
➡ Защо всички трябва се хранят с плодове и зеленчуци всекидневно
Прочети цялата статия >

Бицепсово сгъване с дъмбели

Добавена на 12 Август, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепс
Други мускули, участващи в движението : Предмишница
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

ТОП 13 причини, поради които трябва да тренирате

Добавена на 12 Август, Категория: Статии, 3 коментара

Тренировката във фитнеса може да бъде скучно и затормозяващо занимание за някои хора. Ние обаче определено не сме от тях, както навярно и вие!

Когато разберете безкрайните ползи, които носят упражненията, няма да имате търпение да излезете навън и да побягате няколко километра, или пък да посетите фитнес залата.

Ако сте начинаещи във фитнеса, може постепенно да увеличавате интензитета на физическите натоварвания, докато стигнете до 30-60 минути дневно.
Прочети цялата статия >

Повдигане на ръце встрани (с дъмбели)

Добавена на 11 Август, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Раменни мускули
Други мускули, участващи в движението : Трапец, трицепс, бицепс, гръб
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

10 начина да направите силовата си тренировка по-тонизираща и ефективна

Добавена на 11 Август, Категория: Статии, Напиши коментар

Нека си го кажем. Дори най-отдадените билдъри могат да се отегчат, ако правят едни и същи тренировки всяка седмица. А ако не сте достатъчно мотивирани психически, това неминуемо ще се отрази на физическото ви състояние, тъй като тялото ви ще привикне към еднообразието и няма да се натоварва максимално.

Но има най-различни възможности за разнообразяване на тренировките, така че скуката дори не трябва да бъде опция. Това важи още повече, когато става дума за силовата тренировка. Разнообразието при тренировките с тежести е от изключително значение, а опциите за постигането му са безкрайни- различни видове тренировъчно оборудване, техники на упражнение, последователност и т.н.
Прочети цялата статия >