Двойно бицепсово сгъване на портален скрипец

Добавена на 11 Септември, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепс
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Портален скрипец
Ниво : Напреднали
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Какво представлява човешкият хормон на растежа (HGH)?

Добавена на 10 Септември, Категория: Статии, 3 коментара

HGH, или човешният хормон на растежа, се използва за стимулиране и насърчаване на клетъчното размножаване, растеж и възстановяване. Той се произвежда чрез използване на рекомбинантна ДНК технология.

На първо място, HGH се използва за лечение на деца, които имат смущения в растежа или болести, като например синдром на Търнър. Той се използва и за третиране на възрастни, които имат хормонална недостатъчност. HGH може да ползва като лекарство с рецепта, което се прилага от медицински специалисти, а не като средство, което всеки може да си купи на пазара. HGH се счита за изключително комплексен хормон и пълната му гама от функции остава неизвестна.
Прочети цялата статия >

Плие - клек с дъмбел от разкрачен стоеж

Добавена на 10 Септември, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението : Коремни мускули, прасец, седалищни мускули
Екипировка и оборудване : Дъмбел
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Факт или измислица : храненето преди лягане ще ви направи дебели?

Добавена на 09 Септември, Категория: Статии, 1 коментар

Когато спите, вие всъщност гладувате. Ако получите адекватното количество сън, от което се нуждае трениращ бодибилдър - седем до девет часа на нощ, то вие ще прекарате дълго време без храна. Не бихте стояли толкова дълго без да хапнете през деня, ако искате да трупате мускулна маса.

Ако не се храните в период по-дълъг от 2-3 часа, то нивата на кръвната ви захар ще започнат да падат. Тъй като мозъкът ви може да работи само със захар (глюкоза), тялото ви реагира чрез разграждане на мускулния протеин.
Прочети цялата статия >

Руско извиване

Добавена на 09 Септември, Категория: Упражнения, 6 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Долна част на гърба
Екипировка и оборудване : Не са необходими
Ниво : Напреднали
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Кръстосано чуково сгъване с дъмбели

Добавена на 08 Септември, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепс
Други мускули, участващи в движението : Предмишница
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане

Начин на изпълнение


➡ Вземете два дъмбела (за повторение с редуване или поне за запазване на баланса) и застанете изправени с разкрач на нивото на раменете;
Прочети цялата статия >

Горете по-бавно, тренирайте по-дълго

Добавена на 08 Септември, Категория: Статии, 8 коментара

Вашият избор за предтренировъчен въглехидрат може да има огромен ефект върху тренировката ви



Знаете какво означава оценка 20/ 20, когато става въпрос за външен вид. Тук в BodyTime.BG се стремим към 20/ 40... Но става въпрос за предтренировъчното хранене и означава, че трябва да консумираме 20 грама протеин, примерно суроватка, и около 40 грама бавно усвояващи се въглехидрати под формата на пълнозърнест хляб, овесени ядки и т.н., преди тренировка.
Прочети цялата статия >