Хиперекстензии (гръбни преси)

Добавена на 30 Септември, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Долна част на гърба
Други мускули, участващи в движението : Глутеуси, седалищни мускули
Екипировка и оборудване : Уред за хиперекстензии
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

10-те най - мощни храни ( част 1 )

Добавена на 29 Септември, Категория: Хранене, 16 коментара

Когато става дума за безбройните храни, които може да консумирате, то част от тях са добри, а други лоши. Ясно е, че трябва да избягвате лошите храни, когато е възможно, но когато става въпрос за избора на най- добрите храни за целите на вашата физика, то решението е още по - трудно.

Ние сме тук, за да ви улесним и да ви насочим към най- доброто от най- доброто. Наричаме тези храни „мощни”.
Прочети цялата статия >

Привеждане на горен скрипец с прави ръце

Добавена на 29 Септември, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението: Латисимуси (широки гръбни мускули)
Други мускули, участващи в движението: Големи гръдни мускули, долни глави
Екипировка и оборудване: Кабел
Ниво: Начинаещи
Движение: Дърпане
Прочети цялата статия >

Оолонг чай и Йерба Мате като напитки, които помагат в битката с килограмите

Добавена на 28 Септември, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

Все повече хора се стремят да отслабнат и да изглеждат по най - добрия начин. Свалянето на излишните килограми се разглежда като част от чудесен начин за здравословен живот без болести. Има няколко метода, които трябва да бъдат следвани, за да се изгорят мазнините. Недостигът на време в съвременното всекидневие кара хората да търсят всякакви начини за резултати в най- кратък срок.

Консумирането на напитки, които помагат за отслабването, е една от опциите. Има различни компании, които ги произвеждат. Техният агресивен маркетинг обикновено убеждава потребителите, че могат да постигнат успех за кратко време.
Прочети цялата статия >

Повдигане на дъмбели встрани при наклон напред

Добавена на 28 Септември, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Дъмбели
Ниво : Напреднали
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Специално за жените: 10 съвета, които ще ви помогнат да се справите с подпухването или с обикновеното подуване на корема

Добавена на 27 Септември, Категория: За жени, 3 коментара

Чувствате се подпухнали или подути? Това е често срещано явление при жените и може би сте го изпитали. Но знаете ли, че проблемът идва от там, където най-малко очакваме? От неща, които не сме си представяли, че водят до подпухване и подуване на корема.

За да избегнем този проблем, трябва да избягваме тези неща. Ето и основното, което трябва да знаете:

1. Има някои сурови храни, които са по-обемисти, отколкото техните готвени варианти. Вместо чаша сурови моркови опитайте варени.
Прочети цялата статия >

Придърпване на долен скрипец

Добавена на 27 Септември, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението: Средна част на гърба
Други мускули, участващи в движението: Бицепс, латисимус, рамене
Екипировка и оборудване: Кабел
Ниво: Начинаещи
Движение: Дърпане

Начин на изпълнение


➡ Изберете желаната тежест, седнете на пейката.

➡ Подпрете пети, хванете ръкохватката и седнете назад, докато ръцете ви се изправят.
Прочети цялата статия >