Синергията при хранителните добавки ( I-ва част )

Добавена на 06 Октомври, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара


4 перфектни комбинации между различни хранителни добавки за оптимална сила, мускулен растеж, изгаряне на мазнини и енергия!



Думата синергия се отнася за взаимодействието между две или повече вещества, които произвеждат комбинират ефект, който е по - голям от сумата на вещества по отделно. В забързаната индустрия на добавките, където постоянно се появяват нови и нови продукти, постоянно се говори за синергичен ефект, но без никакви доказателства в повечето случаи.
Прочети цялата статия >

Набирания за гръб

Добавена на 06 Октомври, Категория: Упражнения, 6 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Латисимус
Други мускули, участващи в движението : Бицепс, средна част на гърба
Екипировка и оборудване : Не е нужно
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

11 начина да увеличим нивото на тестостерон по естествен път

Добавена на 05 Октомври, Категория: Фитнес, 7 коментара

Нормалното ниво на тестостерона при мъжете е в рамките на изключително широки граници: 250-850 нанограма на декалитър кръв. В идеалния случай, нивото на тестостерон трябва да се доближава до максимума (около 850 нг/ дл), за да имате максимална енергия и производителност. Някои от симптомите на ниски нива на тестостерон включват летаргия, промяна на настроението, понижено сексуално влечение, загуба на памет и повишена телесна мазнина.

Нивата на тестостерона могат да бъдат повишени до нормалните храници чрез специални лекарски предписания и рецепти, но повечето лекари все още нямат такава практика. Другите опции са свързани с естествено увеличаване на производството на тестостерона в организма. Стратегиите в този случай включват максимално дроба тренировъчна структура, храна и начин на живот.
Прочети цялата статия >

Изтласкване на щанга от лег с тесен хват

Добавена на 05 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гърди, Рамене
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане

Начин на изпълнение


➡ Легнете на пейката и извадете тежестта от стойката.

➡ Наместете рамене в неутрална позиция така, сякаш сте изправили ръце вертикално нагоре без тежест и без да отлепяте раменете си от пейката.
Прочети цялата статия >

Обратен пек - дек срещу повдигане на дъмбели встрани при наклон напред

Добавена на 04 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

И двете упражнения натоварват задните делтоидни мускули, но кое е по - доброто?



Обратен пек - дек


Може би това упражнение не е най - популярното във вашия арсенал, но обратният пек- дек може да бъде много полезна част от вашата тренировка. Единственото, което трябва да направите преди да отидете на машината, са няколко прости корекции.
Прочети цялата статия >

Извивки встрани с дъмбели

Добавена на 04 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Дъмбел
Ниво : Начинаещи
Движение: Дърпане
Прочети цялата статия >

Тренажори за коремна мускулатура

Добавена на 02 Октомври, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Машина за коремни преси
Ниво : Напреднали
Движение : N/ A
Прочети цялата статия >