11 начина да увеличим нивото на тестостерон по естествен път

Добавена на 05 Октомври, Категория: Фитнес, 7 коментара

Нормалното ниво на тестостерона при мъжете е в рамките на изключително широки граници: 250-850 нанограма на декалитър кръв. В идеалния случай, нивото на тестостерон трябва да се доближава до максимума (около 850 нг/ дл), за да имате максимална енергия и производителност. Някои от симптомите на ниски нива на тестостерон включват летаргия, промяна на настроението, понижено сексуално влечение, загуба на памет и повишена телесна мазнина.

Нивата на тестостерона могат да бъдат повишени до нормалните храници чрез специални лекарски предписания и рецепти, но повечето лекари все още нямат такава практика. Другите опции са свързани с естествено увеличаване на производството на тестостерона в организма. Стратегиите в този случай включват максимално дроба тренировъчна структура, храна и начин на живот.
Прочети цялата статия >

Изтласкване на щанга от лег с тесен хват

Добавена на 05 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гърди, Рамене
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане

Начин на изпълнение


➡ Легнете на пейката и извадете тежестта от стойката.

➡ Наместете рамене в неутрална позиция така, сякаш сте изправили ръце вертикално нагоре без тежест и без да отлепяте раменете си от пейката.
Прочети цялата статия >

Обратен пек - дек срещу повдигане на дъмбели встрани при наклон напред

Добавена на 04 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

И двете упражнения натоварват задните делтоидни мускули, но кое е по - доброто?



Обратен пек - дек


Може би това упражнение не е най - популярното във вашия арсенал, но обратният пек- дек може да бъде много полезна част от вашата тренировка. Единственото, което трябва да направите преди да отидете на машината, са няколко прости корекции.
Прочети цялата статия >

Извивки встрани с дъмбели

Добавена на 04 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Дъмбел
Ниво : Начинаещи
Движение: Дърпане
Прочети цялата статия >

Тренажори за коремна мускулатура

Добавена на 02 Октомври, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Машина за коремни преси
Ниво : Напреднали
Движение : N/ A
Прочети цялата статия >

Персонален треньор? Струва ли си цената?

Добавена на 01 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар

Личните треньори стават все по - популярни, тъй като все повече хора ходят на фитнес и имат нужда от специалист, който да им помогне да постигнат целите си.

Професионалните треньори може би са доста скъпи за повечето хора, но голяма част от тях вършат страхотна работа. Те трябва да имат професионална квалификация и винаги да са в състояние да изготвят план, който ще е подходящ за вашите фитнес нужди.
Прочети цялата статия >

Трицепсово разгъване с дъмбели от лег

Добавена на 01 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гърди, Рамене
Екипировка и оборудване : Дъмбел
Ниво : Напреднали
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >