Външна лакътна ротация

Добавена на 10 Октомври, Категория: Упражнения, 5 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Упражнението е силно изолирано
Екипировка и оборудване : Дъмбел
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане

Начин на изпълнение


➡ Легнете върху постелка на пода, на едното си рамо и с подлежащата ръка подпрете главата си;

➡ Вземете гиричката с работната ръка и наместете дъмбела до тялото. Подпрете лакътя в предната ребрена дъга. Това е началната позиция;

➡ Завъртете рамото, така че дланта с гирата да опишее крива от деветдесет градуса;

➡ Спрете движението в горна хоризонтална точка, когато китка, лакът и рамо се стабилизират в една равнина. Задръжте позицията за една секунда и върнете в начална позиция;

➡ След края на серията повторете и с другата ръка.


Препоръка


Вместо на пода, можете да изпълните движението на широка пейка/лежанка.

Време за сила

Добавена на 09 Октомври, Категория: Статии, 3 коментара

Въпроси и отговори с Джони Джаксън, IFBB Pro



Джони, искам да премина в силова фаза, но не знам как точно да разработя тренировъчния си сплит. Ще имам ли нужда от повече дни за почивка?


Така, почивката е от съществено значение за целия процес на увеличаване на силата. Това, което аз препоръчвам, е сплит - два работни/ един почивен (дни). Аз работя върху една част от тялото през тези два дни, а на третия почивам. Правя гърди в понеделник, крака във вторник, а след това почивам в сряда. В четвъртък тренирам рамене, тъй като са по – малка мускулна група. В петък имам много енергия и работя върху гърба. В събота натоварвам бицепс и трицепс в кръгова тренировка, а ако има нужда, довършвам гърба. Ако тренирате за сила или мощ, то трябва да държите мускулите си здрави, а не да ги износвате. Този подход ще постигне максимална почивка за всяка мускулна група.
Прочети цялата статия >

Разтягане на глутеуси от тилен лег

Добавена на 09 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Стречинг
Основни мускули, извършващи движението : Глутеуси
Други мускули, участващи в движението : Няма
Екипировка и оборудване : Няма
Ниво : Начинаещи
Движение : N/ A
Прочети цялата статия >

Безопасно вдигане – здрави стави

Добавена на 08 Октомври, Категория: Статии, 2 коментара

Въпроси и отговори към Джоел Стъбс, IFBB Pro



Джоел, знам, че тежкото вдигане може да доведе до ставни проблеми след време. Как ограничаваш този риск?


За да избегнете ставни проблеми или болка, то преди всичко препоръчвам да загреете стабилно. Друга добра предпазна мярка е използването на специални накитници, които облекчават болките в ставите и осигурявате допълнителна стабилност. Точно както използвате хранителни добавки по други причини- растеж, сила или енергия, вие трябва да имате предвид и добавките, които помагат на ставите и укрепват съединителната тъкан. Хондроитин сулфат, глюкозамин и MSM са доказали, че могат да помогнат за възстановявате на тъканите, които защитават целостта на вашите стави.
Прочети цялата статия >

Пронирано разгъване в китки за предмишници

Добавена на 08 Октомври, Категория: Упражнения, 21 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Предмишница
Други мускули, участващи в движението : Няма
Екипировка и оборудване : Щанга или дъмбели
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Синергията при хранителните добавки ( II – ра част )

Добавена на 07 Октомври, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Стак за изграждане на мускулна маса: суроватъчен протеин изолат, креатин монохидрат, конюгирана линолова киселина (CLA)



Този стак за изграждане на мускулна маса може би ви изглежда прекалено прост и семпъл, но ние го избрахме точно заради това. Има изобилие от научни изследвания в подкрепа на потенциала на всяка от съставките за развитието на мускулите, а последните проучвания установяват, че трите заедно образуват мощна синергична катастрофа.
Прочети цялата статия >

Едностранна раменна преса с пудовка

Добавена на 07 Октомври, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Трицепс
Екипировка и оборудване: Пудовка
Ниво : Напреднали
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >