Преси от стойка на ръце

Добавена на 20 Октомври, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Трицепс
Екипировка и оборудване : Не е нужно
Ниво : Експерти
Движение : Бутане

Начин на изпълнение


➡ Застанете с лице срещу стената.

➡ Поставете дланите си на пода максимално близко до стената.
Прочети цялата статия >

Някои лоши навици на бодибилдърите, свързани с тренировъчния процес

Добавена на 20 Октомври, Категория: Статии, 2 коментара

Ако тялото ви не отговаря на тренировките, то е време да отстраните някои пречки по пътя

Въпроси и отговори към Крейг Ричардсън, IFBB Pro



Крейг, мисля, че предните ми делтоиди (раменни мускули) се натоварват прекалено много в дните, когато тренирам гърди, поради тежките тренировки, които правя. Много бодибилдъри ми казват, че все пак трябва да ги тренирам и в деня за рамо, но не искам да ги претренирам. Как смяташ ти?


Мисля, че си прав. Имах същия проблем в миналото. Като аматьор тренирах предните делтоиди, защото всички ми казваха, че трябва. В резултат на това те станаха твърде големи и направиха така, че гърдите ми да изглеждат по- малки, въпреки че изобщо не са ми слаба част от тялото. След като спрях да тренирам предните делтоиди и се концентрирах върху средните и задните, нещата се балансираха. Лесно можеш да претренираш предните делтоиди, защото те се натоварват много в дните за гърди. Съветът ми е следният- ако предните ти делтоиди са достатъчно здрави и развити, то ги изключи от раменната тренировка и се съсредоточи върху средните и задните делтоиди.
Прочети цялата статия >

Разтваряне встрани от наклон на портален скрипец

Добавена на 19 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Долна част на гърба, средна част на гърба, трапец
Екипировка и оборудване : Скрипец
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Какво значи „анаболно състояние”?

Добавена на 19 Октомври, Категория: Статии, 1 коментар

Много хора свързват думата „анаболен” единствено със стероидите и химията като цяло, а не си дават сметка, че може да става дума за съвсем естествен процес в тялото. По време на анаболно състояние тъканите в човешкото тяло получават енергия за растежа и поддържането си. За да протече анаболизъм, трябва да има достатъчно енергия в организма, за разлика от катаболизма, който всъщност осигурява източника на енергия осъществяването на анаболно състояние.

Разбирането на анаболизма


Обратното на мускулен разпад, т.е. мускулно изграждане, това служи като идеално обяснение на анаболизма. Анаболното състояние представлява пълна противоположност на катаболното състояние, което няма нужда от енергия.
Прочети цялата статия >

Раменна преса с ластик

Добавена на 18 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Трицепс
Екипировка и оборудване : Ластик
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Преден суинг с пудовки (руски суинг)

Добавена на 17 Октомври, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бедрени мускули
Други мускули, участващи в движението : Глутеуси, прасец, рамене
Екипировка и оборудване : Пудовки
Ниво : Напреднали
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Отпади (напади назад)

Добавена на 16 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението: Квадрицепс (четириглав бедрен мускул)
Други мускули, участващи в движението: Глутеуси, прасец, седалищни мускули
Екипировка и оборудване: Дъмбели
Ниво: Напреднали
Движение: Бутане
Прочети цялата статия >