Олимпийско изтласкване на щанга от поставка

Добавена на 06 Март, Категория: Упражнения, 4 коментара

Тип : Силово/ Олимпийско
Основни мускули, извършващи движението : Рамене
Други мускули, участващи в движението : Предмишница, трапец
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Напреднали
Движение : N/ A
Прочети цялата статия >

Как да изградите маса без да употребявате месо

Добавена на 05 Март, Категория: Хранене, 3 коментара

Искате да качите мускули, а сте привърженик на вегетарианството? Тук ще намерите отговорите!



Когато гледате такива великани като професионалните културисти, вие се питате, колко ли месо поглъщат. И наистина повечето от тях ядат стотици килограми месо, птици и риба, за да натрупат и поддържат мускулна маса. Всеки знае, че животинският протеин е най-качествения източник сред всички видове протеини. Въпросът е как да натрупате маса, ако сте вегетарианец?
Прочети цялата статия >

Разкрити тайни за трудно покачващите маса II

Добавена на 02 Март, Категория: Фитнес, 1 коментар

Влезте в света на сериозните мускули



Представяме Ви дългоочакваната II-ра част от статията, която ще Ви помогне да изградите зверски мускули.
Прочети цялата статия >

Пулоувър с дъмбел

Добавена на 01 Март, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Гърди
Други мускули, участващи в движението : Латисимуси, рамене, трицепс
Екипировка и оборудване : Дъмбел
Ниво : Напреднали
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Гръбнакът и кръста на фитнес трениращите

Добавена на 29 Февруари, Категория: Статии, 3 коментара

Много пъти от хората, които тренират с тежести, чуваме изрази като „схванах се в кръста”, „отсече ме в гърба”, „гърба ме боли”. Разбира се, това не е случайно. Като правило, това са травми, свързани с вдигането на тежести, макар и понякога от неправилно леко движение
Прочети цялата статия >

Разкрити тайни за трудно покачващите маса I

Добавена на 28 Февруари, Категория: Фитнес, 9 коментара

Влезте в света на сериозните мускули



В поредица от две части ще публикуваме 20 съвета за хората, които трудно покачват мускулна маса. Използвайте ги, за да увеличите до максимум потенциала си.
Прочети цялата статия >

Огромен гръден кош - съветите на Арнолд

Добавена на 27 Февруари, Категория: Тренировки, 6 коментара

Как Арнолд изгради своя 145 сантиметров гръден кош? За да добиете представа, колко е това, просто си нахлузете метъра и отмерете 145 сантиметра!



„На върха на моята кариера като културист, гръдният ми кош имаше обиколка 145 см и едно от основните упражнения, което направи възможни тези размери, беше пуловър с дъмбел.
Прочети цялата статия >