Как се яде ПРАВИЛНО мед?

Добавена на 10 Май, Категория: Статии, Напиши коментар

Всички отлично знаем колко е полезен медът и колко е важно да го консумираме редовно. За да получите максимума от неговите вълшебни съставки обаче, трябва да знаете преди всичко как да го консумирате правилно. Защото иначе наистина е грехота – хем да имате тази уникална възможност да се възползвате от уникалните му съставки, хем да не правите така, че те да стигат до организма ви.
Прочети цялата статия >

Как да горим мазнини, но да не губим маса!

Добавена на 09 Май, Категория: Статии, Напиши коментар

Има един често срещан сценарии, който се повтаря отново и отново при доста хора. Те си поставят за цел свалянето на излишните мазнини, но същевременно губят и много мускули, които са трупали с много пот през годините.

Намаляването на мускулната маса е нормално следствие на целия процес. Метаболизмът работи простичко- трябва да имаме дефицит на калории, за да горим мазнините, а за покачване на мускулната маса ни е необходим излишък от калории.
Прочети цялата статия >

Релора

Добавена на 05 Май, Категория: Статии, Напиши коментар
Релората е патентована смес от две билки – фелодендрон амуренс и магнолия официналис. Знае се, че тя регулира кортизола, намалява стреса и безпокойството, облекчава безсънието и предотвратява наддаването на тегло, както и преяждането поради стрес.
Прочети цялата статия >

Умопомрачителна маса за 9 седмици

Добавена на 04 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Девет седмична програма за изграждане на чиста мускулна маса


Изграждането на мускулната маса може да стане по два коренно различни начина. Вие може да изберете стария добре отъпкан път предпочитан от големите мъже на миналото – вдигаш колкото можеш и ядеш колкото можеш.
Прочети цялата статия >

Перфектно изразени коремни мускули?

Добавена на 02 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

За да се сдобиете с наистина красива и перфектно оформена коремна преса трябва първоначално да се разгледа базовата анатомия на самия мускул. Най-добрият вариант е пресата да се разделя и тренира на три отделни части– горна част, коси коремни мускули и долна част, като трите заедно са едно цяло.
Прочети цялата статия >

Няколко начина за използване на Чиа семена!

Добавена на 29 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Семената от Чиа съдържат повече Омега – 3 мастни киселини, отколкото всяка друга растителна храна (въпреки че това е главно алфа – линоленова киселина, която организмът трябва да превърне в по – използваема форма).
Прочети цялата статия >

Различните ъгли при краката!

Добавена на 28 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Може ли промяната на позицията на стъпалата при лег пресите наистина да има ефект върху мускулите до толкова, че да окаже разлика в развитието на краката ?

Да! Смяната на положението на стъпалата променя леко въздействието на лег пресите от една зона на горната част на краката към друга. Въпреки че това преместване не е достатъчно значително, за да изолира специфичните мускулни групи, то е достатъчно за промяна и стимулация на участващите мускулни влакна. А такава смяна предполага и разнообразие, което е ключ към общото мускулно развитие.
Прочети цялата статия >