Тренировъчен принцип на редуващите се серии

Добавена на 25 Март, Категория: Фитнес, 6 коментара

Днес е поредната тренировка в която трябва да тренираш гърди и коремна преса. Неизменно достигаш до момента, в който трябва да стартираш с упражненията за корем, но вече се чувстваш достатъчно изморен и отегчен от всичките тежки серии за гърди.
Прочети цялата статия >

Хеттрик от хранителни добавки

Добавена на 23 Март, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

Ползите от креатина, суроватъчния протеин и CLA са доказани


Има малка разлика между резултатите от науката, които се публикуват в научните списания, и науката, която публикуваме ние в нашите разработки. Ние използваме комбинация от научни изследвания, които се извършват в лаборатории от учени в бели мантии, плюс нашите лични проучвания, които провеждаме в нашата специална лаборатория: ЗАЛАТА.
Прочети цялата статия >

Изпълни ръкавите

Добавена на 22 Март, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Представяме на вашето внимание 14 правила за изграждане на чудовищни ръце



1. КОНЦЕНТРАЦИЯ


Насочи вниманието си единствено към мускулната група която ще тренираш днес – това са ръцете. Не се притеснявай за утрешната тренировка. Когато вдигаш тежестта, усещането е все едно цялото ти тяло е изградено само от ръце. Мисли за тях, като за единственото нещо, което се движи, сгъва, разгъва и стяга.
Прочети цялата статия >

Извивки встрани с щанга от прав

Добавена на 20 Март, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Коремни мускули
Други мускули, участващи в движението : Долна част на гърба
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : N/ A
Прочети цялата статия >

Диетата и аеробиката - ключът към талията II

Добавена на 19 Март, Категория: Хранене, 7 коментара


Във втора част на статията представяме на вашето внимание две лесни за изпълнение ПРИМЕРНИ дневни менюта, които ще ви доставят съответно 2500 и 1700 калории.

Препоръчваме менюто съдържащо 2500 калории за мъжете, които искат да свалят размери, а на жените съответно това с 1700 калории.
Прочети цялата статия >

Тесен хват срещу широк хват (при изпълнение на упражнението вертолет)

Добавена на 16 Март, Категория: Статии, 1 коментар

Встъпителни аргументи


Много бодибилдъри използват тесен хват (по – тесен от ширината на раменете) при вертолета, за да осигурят най – дълъг обхват на движение.

Други предпочитат широк хват (по – широк от раменете) при повдигане на щангата до брадата, тъй като поставя по – силен акцент върху средните делтоидни мускули.
Прочети цялата статия >

Трапецовидно раменно повдигане на Смит – машина

Добавена на 15 Март, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трапец
Други мускули, участващи в движението : Средна част на гърба, рамене
Екипировка и оборудване : Машина
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >