Секретът на големите прасци

Добавена на 06 Юни, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Въпрос: Няма значение колко здраво тренирам, прасците ми не искат да пораснат. Бихте ли ми казали тайната на големите прасци?

Отговор: Най-голямата грешка, която повечето хора правят при тренировката за прасци е, че ги тренират като нещо различно от другите мускулни групи. Първото недоразумение относно прасците, е че те трябва да бъдат тренирани всеки ден в седмицата с много повторения, понеже се развиват трудно.
Прочети цялата статия >

Мост с щанга при използване на опора

Добавена на 05 Юни, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип: Пауърлифтинг
Основни мускули, извършващи движението : Глутеус
Други мускули, участващи в движението : Прaсци, задни бедрени мускули
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Напреднали
Движение : N/a
Прочети цялата статия >

Кога и как да използваме форсираните повторения

Добавена на 03 Юни, Категория: Фитнес, Напиши коментар


Ей, пич, ще ме пазиш ли?” – това е една от най-често срещаните фрази във фитнес залата, използвана от всеки, решил да прескочи с повторение или две точката на отказ.

Това е метод, широко използван и безспорно много ефективен, но също така сложен и често прилаган не на място.
Прочети цялата статия >

Разгъване на горен скрипец от наклонен лег

Добавена на 02 Юни, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип: Силово
Основни мускули, извършващи движението : Латисимус
Други мускули, участващи в движението : Няма
Екипировка и оборудване : Скрипец
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Индекс на пренасищане

Добавена на 01 Юни, Категория: Хранене, 2 коментара

Въпрос: Аз съм бодибилдър, който в същото време живее един нормален живот. Как най-лесно да определя какви храни да ям и в какви количества, за да намаля телесните мазнини?

Отговор: Билдърите обикновено грешат, когато стане дума за загуба на телесните мазнини. Те се фокусират върху качеството на храната, а не на количеството, т.е. на това, което ядат, а не на това колко изяждат, за да се изчистят. Те прилагат този метод, защото някои храни спомагат за намаляването на телесните мазнини, а други увеличават количеството мазнини.
Прочети цялата статия >

Клекове „Франкенщайн“

Добавена на 30 Май, Категория: Упражнения, 2 коментара

Тип : Силово / Олимпийско вдигане на тежести
Основни мускули, извършващи движението : Квадрицепси
Други мускули, участващи в движението : Коремни мускули, прасец, глутеус, задни бедрени мускули
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Експерти
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

За любовта към лука

Добавена на 29 Май, Категория: Хранене, 1 коментар

Въпрос: Обичам лукът и го слагам практически на всичко, което ям, но приятелите ми бодибилдъри твърдят, че прекалено голямото количество лук е лошо за храносмилането. Мога ли да продължавам да ям лук или той е ненужното зло?

Отговор: Не се отказвайте от лука! Лукът е страхотна „свободна” храна на бодибилдърите, защото половин чаша съдържа само 30 калории (нарязан пресен лук) и не съдържа мазнини, холестерол и сол.
Прочети цялата статия >