Да обърнем внимание на нара!

Добавена на 20 Октомври, Категория: Диети, Напиши коментар

Той е мощен помощник в защита на вашето здраве. Нарът съдържа уникален и мощен антиоксидант, наречен punicalagin.
Сокът от нар е по – мощен антиоксидант от червеното вино, гроздовия сок, сока от червена боровинка, зеления чай дори от сока от акаи. Пиенето на сок от нар намалява оксидативния стрес (токсичните ефекти на свободните радикали) при здрави хора. Също сигурява защита срещу сърдечни заболявания, рак и когнитивно увреждане.
Прочети цялата статия >

Зимата, сезонът на мускулната маса!

Добавена на 18 Октомври, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Шест месечна програма, която ще ви направи ХЪЛК през зимата

За бодибилдърите зимата е наистина добър сезон. Зимата е време за мускули. Това е времето, когато се изгражда мускулна маса. Дошло е времето за покачване на мускулна маса, за да се появите следващата пролет по-голям, по-силен, отколкото сам мислите, че можете да бъдете.
Прочети цялата статия >

Нужен ли е чийтинга по време на тренировка?

Добавена на 15 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Хората казват, че с измама не може да се просперира и върви напред, и че хората, които мамят, всъщност лъжат себе си. Трябва да проверим дали това е в сила, когато става дума за бодибилдинг упражнения. Много фитнес експерти ще ви кажат, че единственият начин да оптимална тренировка е това да вдигате с перфектната техника, като по учебник, и че всичко останало е загуба на време.

Има и други, които рязко се противопоставят и твърдят, че определено има ползи от чийтинга, те дори казват, че е много трудно за натуралните атлети да натрупат мускулна маса, освен ако не чийтват от време на време от стандартната техника на изпълнение. В тази статия ще разгледаме различните гледни точки и методи за чийтинг, за да си отговорим на въпроса.
Прочети цялата статия >

Анаболен прозорец - част 2

Добавена на 14 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
За да държите анаболния си прозорец отворен, е необходима висококалорична хранителна програма – тялото ви трябва да е предимно в състояние на растеж, тъй като го зареждате правилно и редовно с хранителни съставки. За тази цел енергийното съдържание на храната ви трябва да бъде съставено от следните съставки:
Прочети цялата статия >

Левзея, чудото на природата!

Добавена на 11 Октомври, Категория: Без категория, Напиши коментар


В тази статия ще обърнем внимание на една специална билка, която дълги години е била пазена в тайна от руските учени, за да може да е в помощ единствено и само на техните тежкоатлети.80-те години са се носели само слухове за вълшебните хапове които използват руските отбори, факт е обаче, че точно тогава, те са доминирали във всички силови състезания.
Прочети цялата статия >

Магнезий от друго поколение - Albion ®

Добавена на 10 Октомври, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Как така хелатираните минерални глицинати са толкова ефикасни? За да си отговорим на този въпрос, ние първо трябва да вникнем по-добре в самата хелация като процес. Тя е резултат от специфичен химичен процес, чрез който минералите се свързват с аминокиселините. Хелацията възниква по естествен начин по време на храносмилането, за да бъде улеснено транспортирането на минералите в стените на червата, така че като резултат да бъдат използвани от целия организъм. Аминокиселините не са единствените „хелатори”, но те са най-добри за минералите. Тялото ефикасно усвоява отделните аминокиселини и Албион определи аминокиселината глицин като предпочитана молекула при създаването на органичните хелатирани минерали. Глицинът се идентифицира лесно и се абсорбира през чревната стена, а глициновите хелати са достатъчно малки, за да транспортират директно в самите клетки!
Прочети цялата статия >

Анаболен прозорец - част 1

Добавена на 08 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Чували сте стария израз „Времето е всичко”, нали? Тази поговорка е най-вярна, когато става въпрос за протеино-въглехидратните суплементи, с които започват естествените анаболни процеси в тялото ви.

Най-резонното време за прием им е преди упражнения – за повишаване на енергията; с хранене с повече калории; или след тренировка за ускоряване на мускулното възстановяване. Последното – следтренировъчната суплементация – е обект на много изследвания и резултатите са направо удивителни.
Прочети цялата статия >