Идва лятото, да орелефим!

Добавена на 21 Март, Категория: Диети, Напиши коментар

Няколко месеца сте се мъчили да покачите мускулна маса. След този период вие трябва да се погрижите за орелефяването на вашето тяло. Колкото и да сте внимавали – заедно с мускулите сте качили и известно количество мазнини. Време е да се погрижите за тяхното изчистване. За тази цел трябва да промените вашата тренировка и диета.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за „Воинската диета“ (Warrior Diet) ?

Добавена на 14 Октомври, Категория: Диети, 20 коментара

Воинската диета е един от основните варианти на периодичното гладуване (Intermittent fasting), като според повечето хора е най – екстремният от тях. Това представлява необичаен режим с всекидневно гладуване, който е изграден на базата на историческия пример на древните римляни и гърци.
Прочети цялата статия >

Релефен само за месец (II-ра част)

Добавена на 11 Октомври, Категория: Диети, 5 коментара

Стъпка №6: Добавете средноверижни триглицериди (СВТГ) към храната си.
Те са мазнина, която намалява докрай загубата на мускулна маса при ниски запаси от гликоген. Тогава СВТГ веднага се включват като гориво и помагат за образуването на кетонни тела, намаляващи нуждата от използването на мускулите за гориво.
Прочети цялата статия >

Релефен само за месец (I-ва част)

Добавена на 09 Октомври, Категория: Диети, 2 коментара

Винаги идва моментът на истината – когато излиза наяве това, върху което си работил цяла година.

Не е необходимо да си състезател билдер, за да схванеш трудността от това да докараш необходимия релеф за ограничено време – наближаващото лято и плажният сезон са достатъчни за тези, които сцената не ги влече.
Прочети цялата статия >

Ниско въглехидратна – високомазнинна диета

Добавена на 30 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Ниско въглехидратна – високомазнинната диета е хранителен режим, разновидност на типичната ниско въглехидратна диета, целящ увеличаване на мускулната маса .

Той се характеризира с приемането на значително редуцирани количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите, като преобрадават онези, които имат нисък до среден гликемичен индекс, но се допуска и консумацията на въглехидрати с висок гликемичен индекс.

Увеличеното количество енергия е за сметка на увеличеното количество на приеманите мазнини.
Прочети цялата статия >

Високо въглехидратна диета - ВВД

Добавена на 24 Януари, Категория: Диети, 5 коментара
Високо въглехидратната диета е хранителен режим, при който основен енергиен източник са въглехидратите. Приложим е за хората с бърз метаболизъм и тези, които желаят да увеличат своята мускулна маса.

Разбира се, както при другите хранителни режими, ефектът от високо въглехидратната диета зависи от подбора на храните.

Тъй като този режим допуска включването на голям брой твърде разнообразни по своята същност въглехидратни източници, ако бъдат застъпени не особено подходящи такива, това може да забави постигането на желаните цели или да компрометира резултатите изцяло.
Прочети цялата статия >

Кетонна диета (диета на Аткинс)

Добавена на 22 Януари, Категория: Диети, 8 коментара
Кетонната диета е разновидност на ниско въглехидратната и представлява хранителен режим, който се характеризира с приемането на крайно минимални количества на един от основните макронутриенти - въглехидратите.

Консумират се храни, богати предимно на белтъчини и мазнини, съдържащи възможно най-малко въглехидрати.

При правилен подход чрез този хранителен режим се постига сравнително бързо и ефективно намаляване на телесните мазнини.
Прочети цялата статия >